צפו: רובוט הדג הראשון, שישפר את חווית השחייה שלכם

פיתוח טכנולוגיה חדש ישדר לכם בזמן אמת את מה שקורה מתחת למים. ניתן להשתמש בו כדי לצלם תמונות, לחקור את הסביבה הימית הקרובה ועוד

זמן צפייה: 01:36

הכירו את רובוט הדג הראשון בעולם, פיתוח חדשני שנמצא כרגע בשלבי מימון. אפשר לצלם איתו באיכות מעולה מתחת למים, מבלי להיות מתחת למים ולהפריע לדגים. לא מדובר בתענוג זול, הוא יעלה כאלף דולר, אבל אפשר לסייע ולתמוך ב-600 דולר ולקבל את הדגם הראשון שייצא למכשיר הזה אליכם הביתה.

יוצרי המוצר מתחייבים להפוך את פעילויות המים כגון שחייה, דיג וצלילה למעניינות ומרגשות בהרבה, ומתיימרים לעזור לנו לראות את העולם כמו דגים. את הרובוט "BIKI" ניתן להפעיל דרך הסמארטפון, או דרך שלט רחוק. לפי אתר מימון ההמונים, הוא יהיה קל לשימוש ופשוט ללמידה. בין תכונותיו, הוא מאזן את עצמו באופן אוטומטי ברגע שמפעילים אותו ומכניסים אותו למים. מכיוון שהוא מעוצב כדג, הוא לא יפחיד את הדגים שבמים ויוכל לצלם אותם.

בנוסף, יש בו ג'י פי אס מובנה שיחזיר אותו למעל פני המים בכל פעם שהסוללה שלו עומדת להיגמר. ניתן לשלוט בו בצורה פשוטה גם כשהמשתמשים עצמם נמצאים במים, לצלם סלפי מתחת למים בעזרתו ולחקור את הסביבה כדי להבין לאילו מקומות כדאי להגיע ולאילו לא תוך כדי צלילה. הרובוט נמנע ממכשולים וגם משמש כחיית מחמד רובוטית מלאה ברגשות. הרובוט יכול לשחות במשך 90-120 דקות, ולעומק של עד כ-60 מטר ויכול לצלם בצורה איכותית גם בחושך או בתנועה מהירה.