צפו: תמונות מהופעתו האחרונה של כריס קורנל אתמול לפני שנפטר במפתיע

קורנל ולהקת סאונדגארגן הופיעו בדטרויט שעות ספורות לפני שנפטר. בתגובה לבשורה, המעריצים שטפו את הרשת בסרטונים ותמונות מאותה הופעה

זמן צפייה: 01:25

היום קיבלנו כולנו בעצב את הידיעה על מותו של הזמר כריס קורנל, סולן להקת סאונדגרדן ואודיוסלייב, שהלך לעולמו במפתיע בגיל 52, ממש באמצע סיבוב הופעות. אתמול הוא עוד הספיק לצייץ, 8 שעות בלבד לפני שהתגלו החדשות על מותו: "דטרויט, סוף סוף חזרנו לעיר הרוק. גמרנו עם הבולשיט". על פי הדיווחים כריס נמצא מת על רצפת חדר האמבטיה של חדר במלון MGM grand ע"י חבר לאחר שאשתו של קורנל התקשרה לאותו חבר וביקשה ממנו לבדוק מה איתו. החבר פתח בכח את הדלת, ומצא את כריס שהוכרז כמת. המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות המוות.

המעריצים ההמומים העלו לרשתות החברתיות בתגובה למותו סרטונים ותמונות מההופעה האחרונה בהחלט של הזמר כמחווה אליו. קורנל מת שעות ספורות אחרי שהופיע בדטרויט. להופעה האחרונה של סאונגארדן בתאטרון פוקס אזלו כל הכרטיסים מראש. לקורנל גם מעריצים רבים בישראל, הוא הופיע בארץ לא פחות משש פעמים.

נמשיך להמתין כדי לשמוע מה הייתה הסיבה למותו במפתיע, כשבינתיים נציגו בריאן בומבריי אמר כי מותו היה "פתאומי ובלתי צפוי", והוסיף כי אשתו וילדיו היו המומים ממותו. בדיילי מייל נכתב היום כי חושדים כי מדובר בהתאבדות. המשפחה הודיעה שהם יעבדו בצמוד לחוקר רפואי כדי לקבוע את סיבת המוות וביקשו פרטיות.

RIP Chris Cornell of Soundgarden/Audioslave. This was his last show, which happened to be at the Fox, just a couple hours ago.

A post shared by Ryan "Replay" Allen (@officialreplay_) on

להקת סאונגארדן התפרקה ב-1997 והתאחדה שוב ב-2010, האלבום האחרון שלהם היה "King Animal" ב-2012. במהלך ההפסקה בת 13 השנים, קורנל היה בגמילה מאלכוהול. הוא היה נשוי לוויקי קריאניס במשך 13 שנים ויחד הם הביאו לעולם את טוני (12) וכריסטופר (11). לפני כן קורנל היה נשוי למנהלת של סאונגארדן, סוזן סילבר, ממנה יש לו בת, ליליאן ג'ין (17).

Soundgarden

A post shared by Paul Maricic (@pmaricic) on

הוא נודע גם בכך ששר את השיר "You Know My Name" לסרטו של ג'יימס בונד קזינו רויאל. הרוקיסט היה חלק מאותה סצינת גראנג' בסיאטל בה היה חבר קורט קוביין. המוזיקאי זוכה פרס הגראמי והמועמד לפרב גלובוס הזהב גם הקים ארגון על שמו ועל שם אשתו כדי לתמוך בילדים שמתמודדים עם עוני והתעללות. הוא אמר ב-2012: "כשפגשתי את המשפחה של אשתי, הייתי חייב לצאת מגדרי כדי לשכנע אותם שאני לא דומה בדבר לרעיון שלהם של מי הוא מוזיקאי".