חקירת הבחירות: ה-FBI ערך חיפוש בבית מנהל הקמפיין של טראמפ

למרות שמנפורט כבר סיפק חומרים לקונגרס, ה-FBI הגיעו לביתו של מנהל הקמפיין לשעבר של הנשיא ולקחו מסמכים וחומרים נוספים

טראמפ, פול מנפורט | צילום: רויטרס

סוכני FBI פשטו בסוף החודש שעבר על אחד מבתיו של מנהל הקמפיין הנשיאותי של דונלד טראמפ, פול מנפורט, כחלק מהחקירה סביב המעורבות הרוסית בקמפיין - כך מדווח הוושינגטון פוסט מפי גורמים המעורים בחקירה. הסוכנים הפדרליים לקחו מביתו של מנאפורט מסמכים וחומרים אחרים. דוברו של מנפורט אישר את הפרטים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

צו החיפוש שהוצא לסוכנים, העובדים עם התובע המיוחד מולר, היה נרחב, והוצא חרף העובדה שמנפורט שיתף מיוזמתו פעולה על ועדת הקונגרס העוסקת בנושא, ואף העביר לה מסמכים שונים - שנתפסו גם הם בפשיטת ה-FBI. הצו מעיד על כך שהחוקרים שכנעו שופט פדרלי שלא ניתן לסמוך על מנפורט שיעביר מיוזמתו את כל המסמכים הרלוונטיים, גם במידה ויידרש לכך על ידי צו של הקונגרס.

מולר. לא ישתמש בכפפות של משי | צילום: (רויטרס)

על פי הערכות, ייתכן והחיפוש הינו העברת מסר למנפורט, לפיו לא צפוי לו טיפול בכפפות של משי במסגרת חקירת מולר. צוות החקירה הגביר בימים האחרונים את הלחץ על מנפורט, כשהחל לבחון שלל פרטים בחייו המקצועיים והפרטיים במסגרת החקירה הרחבה. עם זאת, דוברו של מולר סירב להתייחס לדברים.

מקורביו של מנפורט חוששים שמולר מתכנן לבנות נגדו תיק נוסף, ללא קשר לקמפיין הנשיאותי - וכך לגרום לו לחשוף מידע בנוגע לטראמפ ומעגלו הקרוב בניסיון להמתיק את עונשו.