בשעת לילה מאוחרת: הציוץ המוזר ביותר של טראמפ עד כה?

הנשיא טראמפ אינו ידוע בהגהה היסודית שלו לציוצים הרבים אותם הוא משגר לחלל הקיברנטי, אבל ציוץ כזה עוד לא ראינו

מה זה "קובפפה"?
מה זה "קובפפה"? | צילום: רויטרס

דקות ספורות לאחר שהשעון הראה חצות (שעון ארה"ב), הנשיא דונלד טראמפ צייץ משפט מוזר בחשבון הטוויטר שלו - והצית דיון סוער ברשת החברתית. "למרות התקשורת השלילית המתמשכת 'קובפפה' (Covfefe)", צייץ הנשיא בשעת לילה מאוחרת.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

הציוץ המוזר של טראמפ
הציוץ המוזר של טראמפ | צילום: טוויטר

על פי ההערכות, מדובר בשגיאת כתיב, כשטראמפ ככל נראה התכוון לכתוב את המילה "סיקור" (Coverage). תוך שעתיים, הטעות צויצה מחדש יותר מ-60 אלף פעמים ו"נאהבה" בידי יותר מ-74 אלף גולשים - בכך נהפך הציוץ לאחד הפופולריים ביותר של הנשיא בחודש האחרון.

רק לאחר ארבע וחצי שעות מחק הנשיא את הציוץ, אך כבר תוך זמן קצר הפך המונח "קובפפה" למילת חיפוש פופולרית ברשתות. למרות שהמונח אינו קיים בשום מילון בשפה האנגלית, או בכל שפה אחרת, גולשים רבים ניסו למצוא פירוש הולם למילה העלומה.

כך הגיב טראמפ כשהתעורר
כך הגיב טראמפ כשהתעורר | צילום: טוויטר

גולשים רבים התבדחו כי מדובר בעיוות למילה קפה (Coffee): "אל תדברו איתי בבוקר עד ששתיתי כוס 'קובפפה'". גולשים אחרים סברו כי מדובר במילה נרדפת למונח "האקונה מטאטה", מתוך הסרט המצויר "מלך האריות".

הקומיקאי האמריקני ג'ימי קימל הצטרף לחגיגה וצייץ: "מה שהכי מעציב אותי זה שאני יודע שלעולם לא אכתוב שום דבר מצחיק יותר מ'קובפפה'".

לאחר שהתעורר וראה כיצד הגולשים חגגו על הציוץ התמוה שלו, החליט טראמפ לשתף פעולה עם הקהל, מבלי למחוק את הציוץ המקורי. "מי מסוגל לגלות את המשמעות האמיתית של 'קובפפה'??? תיהנו!", צייץ הנשיא.