דיווח: פיצוץ בבריסל, חשוד נורה ונוטרל‎

תנועת הרכבות בבריסל הופסקה זמנית לאחר שהתקבל דיווח על פיצוץ בתחנת רכבת מקומית. נוסעים פונו מהאזור, אליו הוזעקו כוחות הצלה רבים: טרם דווח על נפגעים

זמן צפייה: 00:21

כוחות ביטחון הוזעקו אמש (שלישי) לאחת מתחנות הרכבת המרכזיות בבריסל שבבלגיה, בעקבות דיווח על פיצוץ שאירע במקום. לפי גורם רשמי, אדם שלבש חגורת נפץ ונשא עימו כלי נשק חוסל על ידי שוטרים: "מחשיבים זאת כמתקפת טרור". לא דווח על נפגעים או נזק שנגרם כתוצאה מהפיצוץ.

ארכיון (רויטרס)
ארכיון (רויטרס)

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"פיצוץ בהיקף קטן התרחש בתחנת הרכבת המרכזית בבריסל", כך לפי הודעת התביעה הכללית בבלגיה. בנוסף, נמסר בהודעה כי "החשוד חוסל ע"י ידי חיילים במקום. אנו מחשיבים זאת כמתקפת טרור". ככל הנראה, החשוד שחוסל לבש חגורת נפץ ובעקבות הירי, התרחש הפיצוץ.

אירופה כולה נמצאת בחודשים האחרונים במצב של כוננות. רק אתמול הוזעקו כוחות משטרה רבים למתחם הקניות בשאנז אליזה בפריז בשל אירוע ביטחוני. על פי דיווח סוכנות הידיעות הצרפתית AFP, מכונית התנגשה ברכב משטרתי באזור. באירוע לא היו נפגעים.

המשטרה הודיעה לאחר זמן קצר כי התוקף "ככל הנראה" מת מפצעיו והאירוע נחקר כמעשה טרור. המשטרה עדכנה כי ברכבו של הנהג נמצאו כלי נשק רבים, ביניהם רובה קלצ'ניקוב, רימוני יד ובקבוקי תבערה.