מנצ'סטר: אריאנה גרנדה שבה להופעת התרמה - שבועיים אחרי הפיגוע

כוכבת הפופ האמריקנית, שבסיום הופעתה אירע הפיגוע בארנה, חזרה לעיר להופעת התרמה לנפגעים. גרנדה שרה את להיטיה בפני הקהל המרוגש

כוכבת הפופ האמריקנית אריאנה גרנדה חזרה אמש (ראשון) לבמה במנצ'סטר שבבריטניה להופעת מחווה מיוחדת, לראשונה מאז הפיגוע בארנה שגבה את חייהם של 22 בני אדם לפני כשבועיים. הפיגוע הקשה אירע עם סיום הופעתה במקום, והכוכבת הצעירה הבטיחה להופיע מחדש, הפעם - כדי לגייס תרומות לעשרות הפצועים ולמשפחות ההרוגים. מופע ההתרמה הסתיים בהצלחה יתרה, ו-9 מיליון דולר גויסו לטובת קורבנות הפיגוע.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"הלילה הכל קשור לאהבה, אני צודקת"? פנתה גרנדה לעשרות אלפי מעריציה שנכחו בקהל והריעו לה בהתרגשות. " תודה ענקית על כך שהגעתם לכאן, אני אוהבת אתכם כול כך" השיבה לקול מחיאות הכפיים ותשואות הקהל.

מיילי סיירוס בפני הקהל
מיילי סיירוס בפני הקהל | צילום: אינסטגרם

במהלך ההופעה סיפרה הכוכבת הצעירה על אחת מההרוגות בפיגוע, אוליביה קמפבל בת ה-15. גרנדה סיפרה כי נפגשה עם אמה שסיפרה לה שהבת לא הייתה רוצה לראות את הקהל בוכה בהופעה אלא שמח לשמוע את הלהיטים.

לצד גרנדה הופיעו כוכבים נוספים בהם בן זוגה הראפר היהודי מק מילר, הזמרות מיילי סיירוס וקייטי פרי, הזמר רובי וויליאמס ושחקן העבר בכדורגל דייויד בקהאם, שהחל את הקריירה שלו במנצ'סטר. בקהאם אמר לקהל כי "הלילה אנחנו זוכרים את כל מי שאיבד את חייו אבל גם חוגגים את הרוח של העיר הגדולה שלנו".