מאסר עולם לצעיר שחנק את אחותו למוות – עקב ויכוח על ווי-פיי

בית משפט בארה"ב גזר את המאסר הממושך על קוון ווטקינס בן ה-18, שהרג אשתקד את אחותו עקב ריב שהתפתח בנוגע לסיסמת הרשת האלחוטית בביתם. האם לא הצליחה להפריד בין האחים, ובתה נחנקה למוות

קוון ואלקוס ווטקינס
קוון ואלקוס ווטקינס | צילום: פייסבוק

בית המשפט בארצות הברית גזר מאסר עולם על קוון ווטקינס, צעיר בן 18 תושב ג'ורג'יה, שחנק את אחותו למוות בשנה שעברה, בשל ויכוח על סיסמת הווי-פיי בביתם.

קוון הואשם בהריגת אחותו, אלקסוס ברנה, בפברואר 2018. לפני כשנתיים, כשהיה בן 16, התווכח קוון עם אמם על הרשת האלחוטית בביתם לאחר ששינה את סיסמתה על מנת לשחק במשחקי מחשב מבלי שבני משפחתו יאטו את החיבור. לפי פרקליטות המחוז אלקסוס התערבה בוויכוח, משום שחששה שקוון ינהג באלימות כלפי האם.

קוון ווטקינס, שהורשע לאחר שחנק את אחותו למוות
קוון ווטקינס, שהורשע לאחר שחנק את אחותו למוות | צילום: פייסבוק

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"ערבי מסריח": מתרחץ תקף וקילל את המציל הבדואי בבריכה • תיעוד

הכה רופא ושני מאבטחים: גבר תקף עובדי בי"ח בחיפה • תיעוד

בחזרה לירקון: הצבים של עמק החולה עוברים לתל אביב

האח והאחות החלו להתקוטט, ונפלו לקרקע במהלך הריב. האם, שלא הצליחה להפריד ביניהם, התקשרה למשטרה. ראיות ועדויות שהוצגו במשפטו של קוון מצביעים על כך שקוון החזיק את אחותו באחיזת חניקה במשך כ-15 דקות, ועזב רק כשהשוטרים הגיעו והורו לו לעזוב. הצוות הרפואי שהוזעק למקום ניסה לבצע בה פעולות החייאה, אך מותה נקבע.

אלקסוס הייתה מאורסת בעת המוות והותירה אחריה בן זוג וילד בן שלוש. משפטו של אחיה ארך יומיים, וכלל עדויות מהשוטר שהגיע לזירה.