הדיירים החדשים בבית הלבן: הכירו את משפחות ביידן והאריס

בחלק אחד של המשכן הנשיאותי יגורו ג'ו וג'יל ביידן. לזוג יש בת משותפת, אשלי, פעילה חברתית ואייקון אופנה בת 39 ושני כלבים שהזוג אימץ. בחלק השני תגור סגנית הנשיא האריס עם בעלה דאגלס

זמן צפייה: 02:53

אחרי הברכות, הנאומים והחגיגות של טקס ההשבעה, יירד הלילה על וושינגטון, הלילה הראשון של משפחת ביידן כמשפחה הראשונה של ארצות הברית. הילדים והנכדים כולם היו חלק אינטגרלי ממסע הבחירות, ועכשיו הם הפנים החדשות בבית הלבן.

ג'יל ביידן, הגברת הראשונה, בת 69, אשת חינוך, היא אשתו השנייה של הנשיא ה-46. השניים הכירו באמצע שנות השבעים, שנים אחדות לאחר שאשתו הראשונה ניליה נהרגה בתאונת דרכים יחד עם בתם נעמי. האנטר ובו, בניו של ביידן, נפצעו קשה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הכוורת של ביידן: אלה השרים החדשים שייכנסו לבית הלבן

המאבק בנגיף ובשסע החברתי: כך ייראו ימי ביידן הראשונים כנשיא

ביידן הושבע לנשיא ארה"ב: "הדמוקרטיה ניצחה – רצון העם נשמע"

ג'ו וג'יל ביידן, קמלה האריס דאגלס אמהוף
ג'ו וג'יל ביידן, קמלה האריס ודאגלס אמהוף | צילום: רויטרס

בו, בנו הבכור של ביידן מנישואיו הראשונים, היה קצין בצבא ארצות הברית ושימש התובע הכללי של דלאוור. ב-2015 מת מסרטן. סביב האנטר, בנו השני, נקשרו לא מעט שערוריות. הוא סבל מבעיות שתייה והתמכרות לסמים והודח מהצבא בגלל שימוש בקוקאין. שמו גם עלה לאחרונה לכותרות כשהנשיא היוצא דונלד טראמפ תקף אותו על עסקיו עם אוקראינה וסין.

לזוג הנשיאותי יש בת אחת משותפת, אשלי ביידן בת 39, פעילה חברתית ואייקון אופנה, שהתפנתה לאחרונה מכל עיסוקיה והקדישה את זמנה למסע הבחירות. גם לה יש כנראה לא מעט שלדים בעברה. על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", ב-2009 היא תועדה משתמשת בקוקאין וב-2002 נעצרה לאחר שהתעמתה עם שוטר.

עם הביידנים יחד יחזרו למדשאות הבית הלבן גם נביחות כלבים של צ'אמפ ומייג'ור, שני כלבים שבני הזוג אימצו.

מייג'ור וצ'אמפ, הכלבים של ג'ו ביידן
מייג'ור וצ'אמפ, הכלבים של ג'ו ביידן | צילום: אינסטגרם

בחלק השני של הבית יתגוררו בפעם הראשונה בהיסטוריה סגנית הנשיא קמלה האריס ובעלה, האדון השני הראשון, דאגלס אמהוף, משפטן יהודי. האריס עושה היסטוריה נוספת - אישה שחורה ראשונה בתפקיד. בת לאב ממוצא ג'מייקני ואם הודית שהגיעה מכפר קטן סמוך למפרץ בנגל, שם התושבים חגגו היום בגאווה.

קמלה האריס ודאגלס אמהוף
קמלה האריס ודאגלס אמהוף | צילום: רויטרס

בארבע השנים האחרונות, משפחת טראמפ סיפקה לא מעט עניין ושערוריות לציבור האמריקני. עכשיו אזרחי ארצות הברית יצטרכו להתרגל לסגנון קצת שונה בבית הלבן.