מטוס טורקי התפרק במהלך נחיתה; נוסע נהרג, כ-150 נפצעו • תיעוד

כלי הטיס של חברת "פגסוס איירליינס" החליק והתרסק על המסלול בנמל התעופה באיסטנבול, כשעליו 177 בני אדם. לפחות 157 נפצעו. בתיעוד ניתן לראות את הנזק שנגרם למטוס ואת הנוסעים מפונים ממנו

זמן צפייה: 01:26

מטוס נוסעים של חברת התעופה הטורקית "פגסוס איירליינס" החליק היום (רביעי) על מסלול הנחיתה בנמל התעופה סביהה גקצ'ן שבאיסטנבול, התרסק - ונחצה לשלושה חלקים.

על סיפון המטוס היו 177 נוסעים, ושר הבריאות הטורקי אישר כי אדם אחד נהרג ו-157 נפצעו. נזק רב נגרם לכלי הטיס. המטוס, מדגם בואינג 737, הגיע מאיזמיר לאיסטנבול, ונחת בשעה 17:19.

המטוס של חברת פגסוס שהתרסק בטורקיה והתפרק בנחיתה
המטוס של חברת פגסוס שהתרסק בטורקיה והתפרק בנחיתה | צילום: רויטרס

עוד בחדשות 13:

טורקיה: עשרות מחלצים נהרגו כשניסו לאתר נעדרים במפולת שלגים

חשש בקרב רופאים בסין: נגיף הקורונה עלול לעבור גם ברחם

מנהיג סודאן על המגעים עם ישראל: "כדי להסיר את המצור"

Arkadaşlar Sabiha Gökçen havalimanı yakinknda uçak düştü inşaallah ölü yoktur . pic.twitter.com/LrGYeIvHVR

— Hasan Eraydın (@Hsn_Erydn) February 5, 2020

בתיעודים מהזירה ניתן לראות את המטוס המרוסק, וכן את פינוי הנוסעים ממנו.

בשבוע שעבר נחת מטוס איראני, ועליו 135 נוסעים ואנשי צוות, נחיתת חירום על כביש מהיר בעיר משאהאר בדרום מערב המדינה. אף אחד מהנוכחים על המטוס לא נפגע, ובתיעודים מהמקום נראו הנוסעים יוצאים בזה אחר זה מהמטוס.

המטוס של חברת "כספיאן איירליינס", מהדגם האמריקני "מקדונלד דאגלס", המריא מטהראן. הרשויות במדינה פתחו בחקירה, אך בדיווח בטלוויזיה הממלכתית במדינה ציטטו בכיר שאומר כי הטייס "התחיל את הנחיתה מאוחר מדי, מה שגרם לו לפספס את מסלול הנחיתה". עם זאת, כתב שהיה על המטוס אמר שהסיבה לנחיתה על הכביש היא גלגל של המטוס שנשבר.