העימות הנשיאותי הבא יהיה וירטואלי - טראמפ הודיע שלא ישתתף

לאחר שנודע כי בשל הידבקותו של הנשיא בקורונה העימות הבא בינו לבין ביידן יתקיים מרחוק, הבהיר טראמפ כי אין בכוונתו לקחת בכך חלק: "זה לא מקובל - אני מספיק בריא כדי לקיים עצרת בחירות"

זמן צפייה: 04:15

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע היום (חמישי) כי אין בכוונתו להשתתף בעימות הנשיאותי הבא שיתקיים בינו לבין ג'ו ביידן, זאת משום שהעימות צפוי להתקיים במתכונת וירטואלית בשל הידבקותו של טראמפ בקורונה.

"לא אבזבז את הזמן שלי בעימות אישי, כשאני יושב מאחורי מחשב. זה מגוחך. אני חושב שאני מספיק בריא כדי לקיים עצרת בחירות", אמר טראמפ בריאיון לרשת "פוקס", והוסיף כי לתחושותיו "לא מקובל לעשות את העימות בצורה וירטואלית".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ראש השב"כ על הפרת ההנחיות: "מצר על האירוע ולוקח אחריות מלאה"

הסכם בין ישראל לירדן: יתאפשרו טיסות במרחב האווירי של המדינות

פרס נובל לספרות למשוררת האמריקנית היהודייה לואיז גליק

עימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ
עימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ | צילום: רויטרס

בריאיון סיפר הנשיא על הימים שאחרי הקורונה, ודיבר על התרופה רג'נרון אותה קיבל מרופאיו. "היא גורמת לי להרגיש יותר טוב - אבל אני חושב שהייתי יכול להרגיש טוב גם בלעדיה. בנוסף, אני מקבל גם סטרואידים". בהמשך גילה כי בקרוב יעבור שוב בדיקת קורונה, אולם הבהיר: "בעיקרון, אני נקי, אני לא חושב שאני מדבק בכלל".

הנשיא הוסיף לספר על ימי המחלה והבידוד: "אני לא יכול להסתתר במרתף כל היום. אני הנשיא, אני חייב להיפגש עם אנשים כך שידעתי שיש להיות סיכוי שאדבק". ולמרות ההמלצות לשמור על מרחק חברתי - אצל טראמפ, המצב מעט שונה. "אני לא אומר לאנשים להתרחק - הם רוצים לחבק ולנשק אותי".

נשיא ארה''ב דונלד טראמפ בעימות מול ג'ו ביידן
נשיא ארה''ב דונלד טראמפ בעימות מול ג'ו ביידן | צילום: רויטרס

במקום העימות, בכוונתו של טראמפ לקיים עצרת בחירות. מנגד, מטעמו של ביידן הוציאו הודעה לפיה ביידן ישתתף בעימות, אשר צפוי להתקיים ב-15 באוקטובר, והוא "מצפה לדבר ישירות אל העם האמריקני".

"ג'ו ביידן לא כשיר מנטלית כדי להיות נשיא", תקף טראמפ את יריבו, "הוא לא יחזיק חודשיים". גם על הסגנית קמלה האריס, אותה כינה "מפלצת", היה לו מה לומר, וטען שכל מה שהיא אמרה הלילה בעימות בינה לבין מייק פנס הוא "שקר", כלשונו. "היא הייתה נוראית, היא לא אדם שמחבבים".

עימות הסגנים לתפקיד סגן נשיא ארה''ב
עימות הסגנים לתפקיד סגן נשיא ארה''ב | צילום: רויטרס