"אל תביאו ילדים - ותשתכרו": פרסמה בטיקטוק כללים לחתונה והפכה ויראלית

ג'זמין קרוז מקליפורניה שיתפה ברשת החברתית רשימה של 11 חוקים שיהפכו כל חתונה למושלמת - ותוך שבוע צברה 2 מיליון צפיות. בין ההנחיות: אסור לאורחים להסיט את תשומת הלב ממנה, או להגיע בלבוש לבן. "לשושבינות שלי יש כבר הנחיות ספציפיות לזרוק עלייך בקבוק שלם של יין אדום"

טיקטוק
טיקטוק | צילום: שאטרסטוק

ג'זמין קרוז, צעירה אמריקנית מקליפורניה, התארסה באוגוסט 2020, ובשבוע שעבר היא שיתפה בטיקטוק את רשימת הכללים שיהפכו כל חתונה למושלמת - והפכה לוויראלית. הסרטון צבר עד כה כ-2 מיליון צפיות, כך דווח אמש (רביעי) ב"דיילי מייל הבריטי".

הכלל הראשון שקבעה קרוז - אין ילדים, למעט כמה חריגים. "אני לא רוצה שילדים יתרוצצו ללא השגחה כשהוריהם לא צופים, זה ממש לא יקרה", אמרה קרוז, והוסיפה כי "מי שמגיע מחוץ לעיר ולא יכול להשיג בייביסיטר למשך סוף שבוע שלם - יכול להביא את הילדים, אבל הם חייבים להיות תחת השגחה".

הכלל השני הוא שאסור לאף אחד מהאורחים ללבוש לבן, וכנראה שהכלל הזה מאוד חשוב לה מכיוון שבטעות היא כתבה אותו פעמיים. "לשושבינות שלי יש כבר הנחיות ספציפיות לזרוק עלייך בקבוק שלם של יין אדום", אמרה קרוז, "אז בואי פשוט נמנע מזה".

ג'זמין קרוז ורשימת 11 הכללים לחתונה
ג'זמין קרוז ורשימת 11 הכללים לחתונה | צילום: מתוך טיקטוק

הכלל השלישי הוא שהשושבינות שלה יכולות לבחור את התלבושות שלהן, כל עוד זה בצבע שהיא בחרה. הכלל הרביעי הוא שמי שלא הוזמן - לא מוזמן. "אני אכתוב ספציפית בהזמנה כמה פלוס-אחד מקבלים, וזהו", אמרה, "אל תביאו אנשים אקראיים לחתונה שלי".

כלל נוסף הוא שבעלה לעתיד לא יסיר את הביריות שלה ויזרוק לקהל הרווקים. "זה דוחה", אמרה, "אני גם ככה צריכה לנשק גבר בפומבי מול כל האנשים האלה, אני לא רוצה שהוא גם יכנס מתחת לשמלה שלי". הכלל השישי הוא למעשה צירוף מקרים - כל השושבינות שלה הן מקהילת הלהט"ב.

ג'זמין קרוז ורשימת 11 הכללים לחתונה
ג'זמין קרוז ורשימת 11 הכללים לחתונה | צילום: מתוך טיקטוק

הכלל השביעי הוא שביום חתונה היא לא מעוניינת להיות מוטרדת בפרטים הקטנים - אז היא נתנה לאימה חופש יצירתי. הכלל השמיני הוא שכולם חייבים לנצל את הבר הפתוח. "אני רוצה אתכם שיכורים", אמרה, והוסיפה כי הכלל התשיעי הוא לא לנהוג הביתה תחת השפעת האלכוהול.

הכלל העשירי של קרוז הוא שספקי השירות בחתונה יטופלו כאורחים כשהם בהפסקה שלהם, ויורשו לאכול ולשתות. לבסוף, היא סיכמה, אסור לאף אחד מהאורחים לפרסם "הכרזות גדולות". "אם את בהריון, תשמרי את זה לעצמך. אם אתה רוצה להציע נישואין, שמור את זה לעצמך. אל תבואו לחתונה שלי ותקחו את תשומת הלב ממני ומהגבר שלי", אמרה.

ג'זמין קרוז וארוסה פבלו קדנה
ג'זמין קרוז וארוסה פבלו קדנה | צילום: מתוך טיקטוק

קרוז ובן זוגה, פבלו קדנה, יוצאים כבר עשר שנים, ולמרות שהם חשבו לערוך חתונה קטנה בעקבות מגפת הקורונה שפרצה קצת לפני שהתארסו, הם החליטו לחכות כדי שיקיריהם יוכלו לחגוג עמם. אם הכל ילך כמתוכן, הם אמורים להתחתן מול 200 אורחים בספטמבר הקרוב.