תיעוד: דלת הכלוב נשארה פתוחה – הנמר זינק ותקף הפעוט בתאילנד

ה"סאן" הבריטי פרסם תיעוד מתקיפת הפעוט בתאילנד, בו לטענתו הסב הותיר את השער פתוח, מה שאפשר לחיה להימלט. אביו של הילד: "הוא היה אמור להיות מסומם ומנומנם"

זמן צפייה: 01:41

ה"סאן" הבריטי פרסם היום (שני) תיעוד מתקיפת הילד הישראלי בן השנתיים על ידי נמר בתאילנד. בסרטון ניתן לראות כי דלת הכלוב בו שהתה חיית הפרא הושארה פתוחה, ואפשרה לנמר לזנק החוצה. תוך פחות מחצי דקה הושב הנמר לכלובו – אך בזמן הזה הספיק לזנק על הפעוט ולפצוע אותו בלחיו. לטענת הצהובון, מי שהשאיר את השער פתוח הוא סבו של הילד.

אביו של הילד סיפר כי לקח זמן עד שבנו זכה לטיפול רפואי. "חיפשנו מישהו שייקח אותנו לבית החולים, התחלנו לצרוח עד שמישהו הגיע עם רכב והסיע אותנו", סיפר והתלונן על מצבה של חיית הטרף: "הנמר היה אמור להיות מסומם ומנומנם. אנשים אמורים להתקרב אליו רק כשהוא ישן. כל מי שמבקר בתאילנד מצטלם עם נמר. זה לגמרי נורמלי".

עוד בחדשות 13:

הפארק בתאילנד שבו הותקף פעוט על ידי טיגריס: "כבר קרה בעבר"

האם שבנה הותקף ע"י טיגריס בתאילנד: "לא הצלחתי למשוך אותו"

ישראלי בן שנתיים הותקף ע"י טיגריס בתאילנד – מצבו יציב

הטיגריס רגע לפני הבריחה
הטיגריס רגע לפני הבריחה | צילום: חדשות 13

אמו של בן השנתיים סיפרה בשבוע שעבר לחדשות 13 על רגעי האימה: "כולם היו שם בהלם, גם הצוות של הספארי. לא הצלחתי למשוך אותו ממנו. היחיד שעזר זה היה הנהג שלקח אותנו, הוא פשוט בעט לו בראש ושחרר אותו".

האם סיפרה כי הם ביקרו במתחם "נמואנג ספארי פארק", שם "היינו אמורים לראות נמרים. מישהו פתח את הדלת והנמר היה אמור להיות קשור, והוא לא היה קשור, ולא היה שום שומר יחד איתו. הוא פשוט פרץ את הדלת והתנפל, עבר לי ממש בין הרגליים ותקף את הבן שלי. הוא הותקף בפנים, פציעות קשות יחסית".

בשעה זו מצבו של הפעוט יציב, ומשפחתו בוחנת את חזרתה ארצה לטובת המשך טיפול בישראל. ממשרד החוץ נמסר כי קונסולית ישראל בבנגקוק, אתי מזרחי, עומדת עם משפחתו של הפעוט ומסייעת ככל האפשר.