הפארק בתאילנד שבו הותקף פעוט על ידי טיגריס: "כבר קרה בעבר"

נציג מתחם "נמואנג ספארי" שבקוסמוי, שבו התנפל הטיגריס על אור ברנס בן השנה וחצי, סיפר לחדשות 13 כי "ככל הנראה המשפחה פתחה את הדלת ללא רשות". הפעוט ומשפחתו בדרכם חזרה לישראל

זמן צפייה: 02:07

נציג "נמואנג ספארי פארק" שבקוסמוי, שבו הותקף פעוט ישראלי על ידי טיגריס, סיפר היום (שבת) לחדשות 13 כי מדובר במקרה שכבר קרה בעבר במקום. "אנחנו לא מאפשרים לנוסעים לפתוח את הדלת - כנראה הם פתחו את הדלת ללא רשות"' הצהיר.

בתוך כך, אור ברנס בן השנה וחצי כבר בדרכו לישראל עם הוריו ואחיו. זאת, כאמור, אחרי שחופשת הקיץ שלהם הסתיימה ביום חמישי האחרון בתקיפתו על ידי טיגריס. הטיגריס, שפגע בעינו הימנית של אור, ברח מהמתחם ונתפס תוך זמן קצר.

"הילד עדיין מעורפל, עם חבלות קשות", סיפר אביו רפי. "הביס שהוא קיבל בפנים ומסביב לעין פגע לו בעצם. הוא לא יכול לאכול כי הוא נפגע גם בתוך הלסת. עוד הוסיף האב: "אם יש פה טעות שלי בתור אבא, היא שיש חיות שלא מתקרבים אליהן בחיים. אל תקחו את הסיכון הזה".

עוד בחדשות 13:

האם שבנה הותקף ע"י טיגריס בתאילנד: "לא הצלחתי למשוך אותו"

ישראלי בן שנתיים הותקף ע"י טיגריס בתאילנד – מצבו יציב

אדם מאכיל טיגריס בתאילנד | צילום: חדשות 13

ביום חמישי סיפרה אמו של הפעוט לחדשות 13 על רגעי האימה: "כולם היו שם בהלם, גם הצוות של הספארי. לא הצלחתי למשוך אותו ממנו. היחיד שעזר זה היה הנהג שלקח אותנו, הוא פשוט בעט לו בראש ושחרר אותו".

האם סיפרה כי הם ביקרו במתחם "נמואנג ספארי פארק", שם "היינו אמורים לראות נמרים. מישהו פתח את הדלת והנמר היה אמור להיות קשור, והוא לא היה קשור, ולא היה שום שומר יחד איתו. הוא פשוט פרץ את הדלת והתנפל, עבר לי ממש בין הרגליים ותקף את הבן שלי. הוא הותקף בפנים, פציעות קשות יחסית".