בת 11 מרחה על עצמה דם ו"עשתה עצמה מתה" - וניצלה מהטבח בטקסס

מיה סרילו הייתה בין הילדים ששהו בבית הספר היסודי בו נער בן 18 רצח 19 ילדים ושני מורים, וראתה מול עיניה את המורה שלה סופגת כדור ומתה. כדי להציל את עצמה היא נשכבה על חברה שהייתה מלאה בדם והעמידה פנים שהיא לא בין החיים

זמן צפייה: 03:36

שלושה ימים חלפו מאז הטבח המחריד בבית הספר היסודי בטקסס, והסיפורים הקשים של הילדים שהיו עדים לזוועות מתחילים להיחשף. ב"סקיי ניוז" דווח היום (שישי) על ילדה בת 11 שראתה את מורתה נרצחת מול עיניה - ושרדה לאחר ש"עשתה עצמה מתה" כאשר מרחה על עצמה את הדם של חברתה ונשכבה עליה.

19 ילדים ושני מורים נרצחו באירוע, שהתרחש בשעות הבוקר של יום שלישי בעיירה יובלדי שבדרום טקסס, והוריה של של מיה סרילו בת ה-11 היו בין ההורים המבוהלים שהתאספו מחוץ לבית הספר "רוב" כאשר היורה היה עדיין בפנים, ולא ידעו מה עלה בגורלה של בתם.

"מיה מרחה על עצמה דם כדי שתוכל להעמיד פנים שהיא מתה", סיפרה דודתה של הילדה ל"וושינגטון פוסט", ואביה סיפר שהיא החליטה לעשות את זה אחרי שראתה את מורתה, אווה מירלס, כשהיא נורתה והטלפון נפל מידה. מיה סיפרה שהיא הרגישה את הילדה שעליה היא שכבה נושמת, אבל היא מתה לפני שהגיעה עזרה.

זירת הטבח בביה''ס בטקסס
זירת הטבח בביה''ס בטקסס | צילום: רויטרס

אתמול מתבררים פרטים חדשים על הטבח, ונחשף כי כמה דקות לפני שיצא למסע הרצח, שלח היורה סלבדור ראמוס בן ה-18, הודעה לנערה גרמנייה שאיתה היה בקשר בפייסבוק, ובה סיפר לה שירה בסבתו בראשה ועכשיו הוא הולך לירות בבית ספר יסודי.

חקירת האירוע נמשכת, ומתחילה להתברר שרשרת המחדלים שהובילה לטבח. בין היתר נטען שנדרשו לשוטרים לפחות כארבעים דקות כדי להיכנס לבית הספר, בזמן שראמוס יורה בתוך כיתה כמעט ללא הפרעה, ועוברי אורח שנאספו מסביב דוחקים בכוחות החמושים לפרוץ פנימה.