דיווח: כוחות אמריקנים עצרו בסוריה בכיר בדאעש

לפי סוכנות הידיעות רויטרס, הקואליציה הבינלאומית למלחמה בארגון הטרור הצליחה לעצור מומחה בהרכבת מטענים של דאעש שנחשב לאחד מבכירי הארגון בסוריה. לפי ה"וושינגטון פוסט", מדובר בהאני אחמד אל-כורדי, מושל מחוז א-רקה

זמן צפייה: 00:16

מבצע בסוריה: הקואליציה הבינלאומית למלחמה בדאעש, בהובלת ארצות הברית, הצליחה לעצור הלילה (חמישי) "מפקד בכיר" בשורות של ארגון הטרור בסוריה, כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס. על פי הדיווח, אותו עצור, היה מומחה בהרכבת מטענים. לפי ה"וושינגטון פוסט", הבכיר הוא האני אחמד אל כורדי, שזוהה כמושל מחוז א-רקה בסוריה.

כוחות אמריקנים מיוחדים ביצעו היום לפנות בוקר מבצע מוסק, לפי הדיווח, שבמהלכו הונחתו כוחות מיוחדים באזור צפון סוריה. המבצע, שלפי הדיווח הסתיים, בוצע סמוך לעיירה חמיירה, מספר קילומטרים מגבול סוריה-טורקיה. בנוסף, במהלך הפעילות התפתחו במקום חילופי אש, אך ללא נפגעים בצד האמריקני.

"האדם העצור הוערך כיצרן פצצות מנוסה, שהפך לאחד המנהיגים הבכירים של הארגון בסוריה", נכתב בדיווח, וצוין כי המשימה "תוכננה בקפידה על מנת למזער את הסיכון לנזק נלווה, במיוחד בכל הנוגע לפגיעה אפשרית באזרחים. לא נפגעו אזרחים במהלך המבצע ואף לא נגרם נזק למטוסים או לנכסים של הקואליציה הבינלאומית".