לאחר שהוכרז שמתה, נציגה של טניה רוברטס תיקן: "היא בחיים"

איש יחסי הציבור של השחקנית המוכרת בעיקר מ"מופע שנות ה-70", סיפר כי הוטעה וכי היא עדיין בחיים, אם כי מאושפזת במצב קשה. צפו: בן זוגה מקבל את ההודעה מביה"ח שרוברטס חיה - ופורץ בבכי

השחקנית טניה רוברטס | צילום: רויטרס

השחקנית טניה רוברטס שהוכרזה ביום ראשון כמתה, לאחר שקרסה בערב השנה החדשה בזמן שטיילה עם כלבה, עדיין בחיים - כך הודיע היום (שלישי) נציגה, מייק פינגל, שדיווח בטעות על מותה אחרי שבן זוגה הטעה אותו לטענתו. עם זאת, רוברטס, שהתמוטטה כשיצאה לטיול עם כלביה ב-24 בדצמבר, עדיין מאושפזת במצב קשה ונשקפת סכנה לחייה.

זמן קצר לאחר ההודעה השגויה על מותה, התקבלה שיחה מבית החולים בלוס אנג'לס, היכן שרוברטס מאושפזת במצב קשה, כי היא בחיים. עוד נמסר מבית החולים כי מצבה "לא נראה טוב" והיא נמצאת ביחידה לטיפול נמרץ.

בווידאו: בן זוגה של רוברטס מקבל שיחת טלפון מבית החולים בזמן שידור ריאיון - ופורץ בבכי

בן זוגה, לאנס אובריאן, קיבל את ההודעה מבית החולים בזמן ריאיון משודר, ופרץ בבכי. "עכשיו אתם אומרים לי שהיא חיה? תודה לאל", אמר בשיחת הטלפון. אחר כך אמר למראיין בבכי: "התקשרו אליי מהטיפול הנמרץ והודhעו לי שהיא עדיין בחיים, אני כל כך מאושר".

רוברטס ידועה בעיקר בתור נערת ג'יימס בונד, כששיחקה לצדו של סיר רוג'ר מור בסרטו האחרון כג'יימס בונד בסרט "רצח בעיניים". בנוסף, היא גילמה דמות בסדרה "מופע שנות ה-70", ושיחקה בעונה האחרונה של הסדרה "המלאכיות של צ'ארלי".