"הוא אכל כל כך מהר": גבר מקליפורניה מת בתחרות אכילת טאקו

דקות ספורות לאחר תחילת הטורניר, שהתקיים במשחק בייסבול, המתמודד התמוטט ופונה לביה"ח - שם נקבע מותו. בעקבות המקרה, שנסיבותיו נבדקות, התחרות העולמית שתוכננה להתקיים בשבת - בוטלה

אישה אוכלת טאקו
אישה אוכלת טאקו | צילום: רויטרס

במהלך תחרות אכילת טאקו במשחק בייסבול בקליפורניה, מת היום (חמישי) המתמודד דנה הצ'ינגס, בן ה-41 מהעיר פרנסו שבמדינה. דובר המשטרה המקומית טוני בוטי מסר, כי מותו נקבע זמן קצר אחרי שהגיע לבית החולים. עוד מסר בוטי כי היום תבוצע נתיחה שלאחר מוות כדי לקבוע את סיבת מותו של הצ'ינגס. לא היה ידוע כמה טאקו אכל המתמודד, וגם לא אם ניצח בתחרות.

"הוא אכל כל כך מהר בהשוואה לשני המתחרים האחרים", אמר מתיו בוילן, שצפה בתחרות הטאקו ממושבו באצטדיון. "זה היה כאילו מעולם לא אכל לפני כן". בוילן הוסיף ותיאר את המתרחש: "הוא דחף את הטאקו לפה שלו בלי ללעוס". כשבע דקות לתוך התחרות הצ'ינגס קרס תוך שפניו פגעו בשולחן, ואז נפל על הקרקע. התחרות הסתיימה מיידית.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טראמפ: "אם ישראל תאשר כניסת עומאר וטאליב – זו עדות לחולשה"

ברקע המתיחות מול איראן: "ישראל שוחחה עם איחוד האמירויות"

"לנצח תהיה בחיי": ההודעות שעשויות להוביל לסגירת התיק נגד מחט

הילרי קלינטון אוכלת טאקו בלוס אנג'לס
הילרי קלינטון אוכלת טאקו בלוס אנג'לס | צילום: רויטרס

הצ'ינגס היה אוהד של קבוצת הבייסבול "פרנסו גריזליז", שהתחרות התקיימה במסגרת משחק בית שלה. דובר הקבוצה פול ברוורמן מסר בהצהרה רשמית, כי חברי הקבוצה שמעו בתדהמה על מותו של האוהד שלהם, וכי הקבוצה "תעבוד בצמוד עם הרשויות המקומיות ותספק את כל המידע שיידרש".

התחרות שבה אירעה הטרגדיה קדמה את תחרות אכילת הטאקו העולמית שאמורה הייתה להתקיים בפרנסו ביום שבת. קבוצת הבייסבול הודיעה כי ביטלה את התחרות.

בתחרות שהתקיימה בפרנסו בשנה שעברה זכה ג'פרי אספר, שהספיק לאכול 73 מנות טאקו בשמונה דקות. תחרויות אכילה הפכו בשנים האחרונות לאטרקציות גדולות בפסטיבלים ואירועים אחרים. מבין הפופולריות ביותר היא תחרות הנקניקיות השנתית המתקיימת בכל שנה בקוני איילנד ב-4 ביולי, יום העצמאות האמריקני. השנה זכה ג'ו צ'סטנט שגילו 71, בעוד שאספר חתן הטאקו סיים במקום השלישי.