בעקבות מצב רפואי נדיר: ילדה 44 פעמים - לפני שהגיעה לגיל 36

מרים נבטנזי מאוגנדה נישאה בגיל 12 וכעבור שנה נכנסה להיריון בפעם הראשונה. מאז ילדה שלוש רביעיות, ארבע שלישיות ושישה זוגות תאומים. בעלה נטש אותה והיא נאלצה לגדל לבדה את הילדים

זמן צפייה: 03:10

מרים נבטנזי מאוגנדה ילדה במהלך חייה 44 ילדים. כמות גדולה מאוד, ודאי כשבלידה האחרונה עוד לא מלאו לה 36 שנים. כיום, שלוש שנים לאחר הלידה האחרונה היא ננטשה ע"י בעלה והיא נאלצת לטפל בילדים לבדה.

הסיבה למספר הילדים הגבוה כל כך היא מצב רפואי נדיר שגרם לה ללדת שלוש רביעיות, ארבע שלישיות ושישה זוגות תאומים. כמו כן, מרים החלה ללדת בגיל צעיר מאוד: היא נישאה בגיל 12 וכעבור שנה כבר נכנסה לראשונה להיריון.

מאז שבעלה נטש אותה היא נאלצה לעבוד בכמה עבודות שונות כדי להצליח לפרנס את משפחתה. "אוכל הוא לא הבעיה היחידה. נעשה קשה כשהילדים נהיים חולים, קשה לשלם על הלימודים שלהם, וכל שאר הצרכים הבסיסיים האחרים, אבל אני תמיד מנסה לגמור את החודש", סיפרה.

מרים נבטנזי, מטפלת ב-44 ילדיה
מרים נבטנזי, מטפלת ב-44 ילדיה | צילום: החדשות 13

ילדיה הגדולים מסייעים לה בגידול אחיהם הקטנים. "אנחנו עושים כל מה שאמא שלנו מבקשת שנעשה, גם אם זה אומר לבשל עבור הצעירים יותר", אמר אחד מילדיה. "הגדולים יותר בדרך כלל עוזרים בעבודה. כשהיא לא נמצאת היא משאירה לנו לטפל בצעירים".