האימפריה מכה שנית: הקדימון לסרט הבא ב"מלחמת הכוכבים" נחשף

חברת דיסני חשפה את ההצצה לסרט "עליית סקייווקר", ולצידו גם סדרה חדשה המתרחשת ביקום של מלחמת הכוכבים. מאז רכישת הסדרה בידי תאגיד האנימציה, רבים מהמעריצים מתלוננים כי הפכה למסחטת כסף

זמן צפייה: 02:30

הקדימון לסרט הבא בסדרת מלחמת הכוכבים "עליית סקייווקר" נחשף הערב (שלישי). בינתיים רק באי כנס ה"די-23" זכו לצפות בו, אבל לא צריך את כל הקדימונים החדשים ואת הכנס החגיגי כדי לדעת שאימפריית מלחמת הכוכבים מכה פעם נוספת, ובעוצמה.

הקדימון מבטיח למעריצים המושבעים סיום אפי ומלא אקשן לטרילוגיה הנוכחית והמצליחה במיוחד של סאגת מלחמת הכוכבים - זו שהגיחה אל המסכים בשנת 1977. למקרה שהמנה הזו לא תשביע אותם, דיסני חשפה בכנס גם קדימון לסדרת הטלוויזיה החדשה, "המנדלוריאן", המתרחשת ביקום של מלחמת הכוכבים. יסופר בה סיפורו של צייד ראשים מסתורי, והרפתקאותיו ברחבי הגלקסיה הרחוקה אך מוכרת.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"הרוגים ופצועים מפיצוץ ברצועת עזה"; צה"ל: לא בוצעה תקיפה

נסראללה מאיים? כך הגיב חזבאללה לפעולות ישראליות במהלך השנים

בצל הכוננות: עשרות אלפי מטיילים פקדו את אתרי הבילוי בצפון

מתוך הטריילר לסרט החדש בסדרה ''מלחמת הכוכבים''
מתוך הטריילר לסרט החדש בסדרה ''מלחמת הכוכבים'' | צילום: חדשות 13

פארק מלחמת הכוכבים שנפתח לאחרונה בקליפורניה הפך את פארק דיסנילנד לדי שומם, אך בחברת דיסני אין סיבה להיות עצובים מכך כי שני הפארקים שייכים להם.

רבים ממעריצי הסדרה המושבעים מאוד לא אוהבים את מה שקרה לסדרת הסרטים האהובה מאז נרכשה על ידי דיסני – הם טוענים שהקסם והחן פינו את מקומם למסחטת כספים שנועדה רק להרחיב את הונו של התאגיד, העצום גם כך. אך כאשר ההצלחה המסחרית כה גדולה, אפשר להניח בבטחה שמנהלי דיסני ישמעו את הביקורת וימשיכו בשלהם.