בריטני ספירס בביהמ"ש: דורשת להעמיד את אבי לדין בגין התעללות

הזמרת העידה בפעם השנייה בתוך חודש במסגרת מאבקה נגד השליטה של אביה בחייה ופרצה בבכי: "נלקחו ממני הוויטמינים לשיער – זו אכזריות". לראשונה: השופטת התירה לכוכבת למנות עורך דין מטעמה

זמן צפייה: 00:28

הזמרת בריטני ספירס ביקשה הלילה (חמישי) מבית המשפט בקליפורניה להאשים את אביה, ג'יימי ספירס, בניצול לרעה שלה בתור האפוטרופוס ובהתעללות בה. ספירס, בת 39, מנהלת מאבק משפטי במטרה לבטל את אחריותו של אביה עליה כפי שהיה ב-13 השנים האחרונות.

במהלך המשפט, פירטה ספירס מספר עוולות שנעשו לה, ביניהן שנקלחו ממנה הקפה והוויטמינים לשיער. "גברתי, זה לא ניצול, זו אכזריות", אמרה לשופטת בדמעות. הזמרת ביקשה לבטל את האפוטרופסות ללא צורך באבחנה רפואית, ואמרה שהיא מוכנה שהאפוטרופסית הנוספת, ג'ודי מונטגומרי, תישאר אחראית עליה - אך לא אביה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרקליט המדינה החליט: יתקיים משפט חוזר לרומן זדורוב

בעקבות הקורונה: עלייה חדה בביקוש לתרופות נגד דיכאון וחרדה

נתונים שהוצגו למשרד הבריאות: 60% מהמבודדים – מפירים בידוד

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Britney Spears (@britneyspears)

בנוסף, בית המשפט קבע כי ספירס תוכל לבחור את עורך דינה בעצמה - וזו הפעם הראשונה שהיא מקבלת החלטה משפטית על עצמה מאז 2008. פרקליטה מטעם הסנגוריה הציבורית, סמואל לנגהם, כבר הגיש בקשה לפסול עצמו מהייצוג ולאפשר לזמרת לבחור פרקליט מטעמה, אך ההחלטה נדרשה לאישור בית המשפט.

כזכור, ספירס העידה בנושא לראשונה לפני כחודש, ואמרה על אביה כי שלט בה "100,000%" והיא רוצה שההסדר אותו כינתה "פוגעני", ייגמר. "אני בטראומה, בדיכאון, לא יכולה לישון ובוכה כל היום. אני רוצה את חיי בחזרה", אמרה הזמרת. "המשמורת היא התעללות, מגיע לי שיהיו לי חיים, עבדתי כל חיי".