שכן מהגיהינום: ננזף על עישון ורעש - ומרח צואת כלבים על דלת השכנים

זוג הורים צעיר בני 23 מבריטניה, שמגדלים תינוקת בת 4 חודשים, טוענים שהסתכסכו עם השכן בגלל עשן סיגריות ומוזיקה רועשת, וזה בתמורה השאיר להם נקמה מסריחה על הדלת – רגע לפני שעזב לאזור מגורים מרוחק. "בן הזוג שלי זעם ואני פחדתי ובכיתי – אני אפילו לא יכולה להגן על התינוקת שלי"

צואה על דלתם של הורים צעירים באנגליה
צואה על דלתם של הורים צעירים באנגליה | צילום: מתוך טוויטר

אמא צעירה בשם קורטני קוב ובן זוגה ג'יי צ'פמן, בני ה-23 מבריטניה, טוענים ששכן מרח צואת כלבים על דלת הכניסה לביתם רגע לפני שעבר דירה, בעקבות סכסוך מתמשך ביניהם - כך פורסם היום (שלישי) ב-"ניו יורק פוסט".

בני הזוג עברו לגור בבניין בוולסנד שבצפון אנגליה בתחילת השנה שעברה, ולטענתם לא נתקלו מאז ביותר מדי בעיות - עד שהדברים החלו להסתבך עם אחד השכנים, שלטענתם התעקש לעשן בכבדות ולהשמיע בביתו מוזיקה רועשת. זוג ההורים הטרי לתינוקת בת 4 חודשים, מספרים כי נעשו מודאגים מאז שנולדה בתם הקטנה, אשר סובלת מקשיי נשימה - ואף הגיעה לילה אחד לבית החולים, לדבריהם בגלל כמויות העשן שהגיעו מצד השכן.

קורטני סיפרה: "היו לתינוקת בעיות נשימה והריח היה פשוט מגעיל. זה מילא את הדירה והיא לא הצליחה לנשום כמו שצריך". לאחר שהתלוננו בפני השכן, בני הזוג מספרים שהוא לא הפסיק לעשן ולהשמיע מוזיקה רועשת, ואף נעשה עוין כלפיהם. תלונות נוספות והמחלוקת המתמשכת ביניהם הביאו אותו בסופו של דבר לעזוב את הדירה.

צואה הונחה על דלתם של הורים צעירים באנגליה
צואה הונחה על דלתם של הורים צעירים באנגליה | צילום: מתוך טוויטר

למרות שאין ראיות לכך שהוא זה שהשאיר צואת כלבים מרוחה על דלת הכניסה שלהם, הם חשדו בו מייד בגלל הסכסוך. השכן מצידו הכחיש את הטענות נגדו, והמשטרה המקומית הגיעה למקום, אך לא עצרה חשודים באירוע.

קורטני הסבירה: "חשבנו ששמענו מישהו ליד הדלת שנוגע בידית, אבל הנחנו שזה בטח הדוור או משהו, אז עזבנו את זה. מאוחר יותר שליח הגיע להביא לנו אוכל, והוא שאל מה יש על הדלת, אז הסתכלנו. בן הזוג שלי זעם ואני פשוט פחדתי ובכיתי. ישבתי שם עם התינוקת בזרועותיי, וחשבתי שזה התפקיד שלי להגן עליה - אבל אני מרגישה שאני אפילו לא יכולה לעשות את זה".

עוד אמרה קורטני כי היא אפילו לא מבינה איך המחשבה הזו יכלה לעלות לראש של מישהו. השכן מצידו טען כי עבר דירה בגלל טענות מתמשכות מצד הזוג, כשלדבריו לא עשה דבר רע. "אני בחור שעובד קשה, מנהל עסק עם עובדים ואני מחוץ לבית פחות או יותר 12 שעות ביום. אני חוזר הביתה בערך בשעה שמונה או תשע והולך ישר לישון. אף פעם לא השמעתי מוזיקה ואני בהחלט לא מעשן. יום אחד הופיעה לי משטרה בדלת כי הם התקשרו אליה, אבל המשטרה לא נקטה באף פעולה - כי לא עשיתי כלום".