בתוך יממה: אישה נוספת נהרגה במצרים מתקיפת כריש

המשרד לאיכות הסביבה המצרי הודיע כי תיירת רומנית בשנות ה-40 לחייה, נהרגה כתוצאה מתקיפת כריש במפרץ סוהל חשיש, השוכן על הים האדום בעיר הורגאדה. אתמול, תיירת אוסטרית בת 68 נהרגה גם היא כתוצאה מתקיפת כריש

זמן צפייה: 02:41

המשרד לאיכות הסביבה המצרי הודיע היום (ראשון) כי אישה נוספת, תיירת רומנית בשנות ה-40 לחייה, נהרגה כתוצאה מתקיפת כריש במפרץ סוהל חשיש, השוכן על הים האדום בעיר הורגאדה. יצוין כי אתמול, תיירת אוסטרית בת 68 נהרגה כתוצאה מתקיפת כריש, ולפי הדיווח בסוכנות הידיעות "רויטרס", שני המקרים אירעו במרחק של 600 מטרים זה מזה.

התיירת האוסטרית נכנסה אל הים, וכששהתה סמוך לחוף - הותקפה על ידי כריש. לאחר זמן מה, תיירים שעברו במקום, הצליחו לחלץ אותה מהמים, והיא הועברה לבית חולים פרטי לקבלת טיפול רפואי כשהיא במצב קשה. כעבור מספר שעות, נקבע מותה.

החוף בסוהל חשיש, הבוקר
החוף בסוהל חשיש, הבוקר | צילום: רויטרס

המשרד הורה להקים ועדת חקירה שתבחן את הסיבות המדעיות העומדות מאחוריי התקריות האחרונות. כמו כן, מושל נפת ים סוף, האלוף עמר חנפי, הוציא צו, לפיו תושבת הפעילות סביב החופים בהם הותקפו התיירות על ידי הכרישים.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2207031800' autoplay='0' credit='' desc='התיירת האוסטרית מותקפת על ידי כריש, סוהל חשיש (הים האדום)' poster='' kid='1_w0b8tv93' duration='']