הריאיון של הארי ומייגן: "בבית המלוכה חששו מצבע עורו של בננו"

בריאיון לאופרה וינפרי שמעורר הדים, הדוכסית מסאסקס גילתה שהיו לה מחשבות אובדניות, ודיברה על היחסים עם קייט, הנסיך צ'ארלס והמלכה. "הושתקתי - הייתה הוראה גורפת לא להגיב לפרסומים"

זמן צפייה: 06:25

הריאיון של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל שודר הלילה (שני) ועורר גלים ברחבי העולם. בשיחה עם אופרה וינפרי סיפרו השניים כי לפני שבנם הראשון נולד היה דיון בבית המלוכה מה יהיה צבע עורו ועד כמה כהה הוא יהיה. יתרה מזאת, לטענתם, משפחת המלוכה סירבה להכריז על בנם כנסיך בגלל צבע עורו. בהמשך, הזוג תקף את בית המלוכה, בני משפחתם והממסד כולו.

באחד מרגעי השיא של הריאיון, חשפה הדוכסית מסאסקס כיצד ניסתה לפגוע בעצמה, להתאשפז, אבל אמרו לה שזה לא טוב ולא מתאים למשפחת המלוכה. לדבריה, היא הושתקה וניתנה הנחייה גורפת לא להגיב לפרסומים בצהובונים שמהווים השפעה רבה על המשפחה בארמון בקינגהאם.

המלכה אליזבת', הנסיך הארי ורעייתו, מייגן מרקל
המלכה אליזבת', הנסיך הארי ורעייתו, מייגן מרקל | צילום: רויטרס

הנסיך הארי מצידו סיפר כי, בין היתר, הפחד מהצהובונים גרם לו להרגיש "לכוד בתוך המערכת", ולטענתו, אחיו ואביו עדיין לכודים בה. הארי אף התייחס למשבר ביחסים עם אביו, וסיפר שבשלב מסוים הנסיך צ'ארלס הפסיק לענות לשיחות הטלפון שלו. עם זאת, הארי הבהיר כי כעת הם חזרו לדבר.

על אף האשמות הרבות שהטיחו השניים בבית המלוכה, לבני הזוג היו מילים חמות על המלכה אליזבת'. מייגן סיפרה על הפעם שהמלכה חלקה איתה שמיכה כשהיה לה קר, ולדברי הארי, בשנים האחרונות הוא דיבר איתה יותר מאשר עם בני משפחתו.

מעבר לכך, מייגן הכחישה את הפרסומים בצהובונים, לפיהם היא גרמה לגיסתה, קייט מידלטון, לבכות לפני שהתחתנה עם הארי ב-2018. לטענתה, קייט הייתה זו שגרמה לה לבכות, אך לאחר מכן התנצלה ושלחה לה פרחים. עם זאת, סירבה לחשוף עוד פרטים על המקרה, אבל הבהירה: "זו הייתה התחלת רצח האופי שעשו לי".