ירי המוני בפילדלפיה: לפחות שלושה נהרגו ו-10 נפצעו

פחות משבועיים אחרי הטבח הנורא בביה"ס היסודי בטקסס, וכמה ימים אחרי שארבעה נרצחו באירוע ירי בבי"ח באוקלהומה, חשוד ירה בלפחות 13 בני אדם באזור הומה בשכונת סאת' סטריט ולאחר מכן נפגע בירי בזרועו, אך לא ברור אם הוא נורה על ידי כוחות משטרה

זירת אירוע הירי בפילדלפיה
זירת אירוע הירי בפילדלפיה | צילום: מתוך טוויטר

ארצות הברית: לפחות שלושה בני אדם נהרגו ועשרה נוספים נפצעו באירוע ירי המוני בפילדלפיה הבוקר (ראשון), כך לפי דיווחי המשטרה המקומית. אדם חשוד ירה לפחות ב-13 בני אדם סמוך לחצות שעון מקומי באזור הומה אדם בשכונת סאת' סטריט בעיר, ולאחר מכן נפגע בירי בזרועו, אך לא ברור אם הוא נורה על ידי כוחות משטרה.

זירת אירוע הירי בפילדלפיה
זירת אירוע הירי בפילדלפיה | צילום: מתוך טוויטר

לפי דיווחי השוטרים במקום, שניים מההרוגים הם צעירה בת 25 וצעיר בן 22. שבעה מהפצועים פונו לבית החולים האוניברסיטאי תומאס ג'פרסון, כולל אחד הקורבנות שמתו מפצעיהם. חמישה פצועים נוספים פונו לבית חולים אחר בפנסילבניה.

ג'ו סמית' בן ה-23, שהיה באזור כשהחל הירי, אמר למגזין "אינקוויירר" כי "ברגע שזה התחיל חשבתי שזה לא יפסיק, רק שמעתי צעקות". בשלב זה לא בוצעו מעצרים, והשוטרים דיווחו כי אקדח נמצא בזירה.

זירת אירוע הירי בפילדלפיה
זירת אירוע הירי בפילדלפיה | צילום: מתוך טוויטר

כזכור, רק לפני פחות משבועיים נרצחו 21 בני אדם, בהם 19 ילדים, באירוע ירי המוני בבית הספר היסודי "רוב" בעיירה יובלדי שבדרום טקסס, וארצות הברית עדיין לא התאוששה מהטבח. ביום חמישי האחרון נרצחו ארבעה בני אדם, ועשרה נוספים נפצעו, באירוע ירי המוני בבית החולים סנט פרנסיס שבטולסה, אוקלוהומה.

שוטרים בזירת הטבח בטקסס
שוטרים בזירת הטבח בטקסס | צילום: רויטרס