ברשימת המחזרים של הנסיכה דיאנה: דונלד טראמפ

לפי ה"סאנדיי טיימס", המתמודד על המועמדות הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב חיזר נמרצות אחר הנסיכה הבריטית המנוחה ונהג לשלוח לה זרי פרחים רבים כשהתבשר על גירושיה. דוברו של טראמפ הכחיש ואמר: "היו ביניהם יחסי חברות קרובים ותו לא". בינתיים, ספר אוטוביוגרפי חדש שעתיד להתפרסם בממלכה טוען כי המלכה אליזבת אמרה אחרי מות דיאנה כי "מישהו ודאי חיבל לה בבלמים"

הנסיכה דיאנה
הנסיכה דיאנה | צילום: GettyImages/אימג'בנק

גם קרוב ל-20 שנים אחרי מותה הטראגי, הנסיכה דיאנה עדיין לא יורדת מסדר היום בבריטניה. בימים האחרונים רועשת הממלכה בעקבות פרסום של ה"סאנדיי טיימס" הקושר בין הנסיכה, שמצאה את מותה בתאונת דרכים קטלנית בשנת 1997, לבין אדם נוסף שלא יורד מהכותרות - איש העסקים דונלד טראמפ, המתמודד בימים אלה על המועמדות הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב.

בעיתון הבריטי טוענים כי לאחר גירושיה של הנסיכה, החל טראמפ לחזר אחר דיאנה באופן נמרץ ביותר, תוך שהוא שולח לה זרי פרחים בניסיון לזכות בלבה. מגישת החדשות לשעבר סלינה סקוט, שהייתה חברתה של הנסיכה, סיפרה כי האחרונה הייתה נבוכה מאוד מהמסרים שהעביר לה טראמפ עד ש"לא ידעה כבר מה לעשות", ולדברי סקוט הוא אפילו "עורר בה חלחלה". דוברו, באופן טבעי, הכחיש את הדברים ואמר כי בין השניים שררה "מערכת יחסים קרובה".

במקביל, ספר אוטוביוגרפי חדש שעתיד להתפרסם בבריטניה בסוף החודש, העלה שוב את תאוריות הקונספירציה השונות שנפוצו עם השנים סביב מות הנסיכה. בספר, בניגוד לסברה הרווחת, מתוארת מערכת יחסים חמימה למדי בין הנסיכה לבין חמותה, המלכה אליזבת. עוד נטען שם כי כאשר שמעה המלכה על התאונה המחרידה בה נהרגה דיאנה, היא אמרה לסובבים אותה כי "מישהו ודאי חיבל שם בבלמים".