סרטון חדש: אחרי המכות, טראמפ "משמיד" את CNN

בסרטון שפרסם בנו הבכור של הנשיא מוצג טראמפ כטייס קרב בסצינה מפורסמת מתוך הסרט "אהבה בשחקים". הוא נראה מכוון לעבר כלי טיס שעליו הוטבע הלוגו של כלי התקשורת השנוא עליו

נמשכת מלחמת החורמה ברשת CNN: אחרי הסרטון בו נראה הנשיא האמריקני דונלד טראמפ "נאבק" בכלי התקשורת השנוא עליו, בנו הבכור דונלד טראמפ ג'וניור מפרסם אתמול (שבת) סרטון שערורייתי נוסף: בסצינה מפורסמת מהסרט "אהבה בשחקים" מוצג כאילו מטוסו של אביו משמיד מטוס אחר עם הלוגו של הרשת האמריקנית. הסרטון והציוץ פורסמו ברשת CBS האמריקנית.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"אחד הדברים הטובים שראיתי", כתב טראמפ הבן בחשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלו. בסרטון המזויף נראה טראמפ מכוון את כלי הטיס לעבר המטוס של CNN, לוחץ על ההדק ומשמיד את כלי הטיס במעופו.

בשבוע שעבר פרסם טראמפ האב בעצמו סרטון מזויף שבו נראה נאבק עם אדם אחר, שעל פניו הוטבעו הלוגו של הרשת. בחשבון הטוויטר שלו ממשיך טראמפ לתקוף את כלי התקשורת ללא הרף.

[brightcove_iframe video_id='trumpww_vtr2_n20170702_v1' autoplay='0' credit='טוויטר' desc='הסרטון הקודם' kid='' duration='0'']

רשת CNN הגיבה לסרטון הקודם בתגובה רשמית, בה נכתב כי "זהו יום עצוב כשנשיא ארצות הברית מעודד אלימות נגד עיתונאים". זאת בהמשך לכך שבמהלך סוף השבוע שעבר שיגר הנשיא סדרת ציוצים נגד התקשורת בכלל והרשת בפרט, כשהוא אומר כי הוא חושב לשנות את שמה של הרשת לשם הקליט "Fraud News CNN".

עוד הוסיף כי "התקשורת המיינסטרימית המטעה והמזוייפת עובדת קשה כדי לשכנע את הרפובליקנים ואחרים שאסור לי להשתמש ברשתות החברתיות - אבל תזכרו, ניצחתי את הבחירות בזכות ראיונות ונאומים ברשתות החברתיות. הייתי צריך לנצח את החדשות המזויפות, ועשיתי את זה. נמשיך לנצח!". לסיכום צייץ: "השימוש שלי ברשתות החברתיות הוא לא נשיאותי - הוא נשיאותי מודרני".

צילום: (טוויטר)

מלאניה טראמפ: "כשבעלי מותקף הוא משיב בעוצמה חזקה פי 10"

בשבוע שעבר תקף את צמד מגישי תוכנית הבוקר הפופולרית Morning Joe ברשת MSNBC ג'ו סקארברו ומיקה ברזינסקי אותם כינה בין היתר "משוגע" ו-"סתומה כמו סלע", והאשים את ברזינסקי בכך ש"דיממה ממתיחת פנים". הציוצים הובילו לביקורת חריפה נגד טראמפ, גם מפוליטיקאים רפובליקנים רבים, שטענו כי מדובר במילים שלא הולמות את נשיא ארצות הברית.

עם זאת, הנשיא זכה גם לתמיכה - מאשתו, הגברת הראשונה מלאניה טראמפ. הדוברת של טראמפ מסרה כי "כפי שהצהירה בעבר, כשבעלה מותקף הוא משיב בעוצמה חזקה פי 10". בעבר ציינה הגברת הראשונה כי אחת האג'נדות המרכזיות שבכוונתה להנהיג בתפקידה הוא המלחמה בבריונות ברשת.