מחדל אחר מחדל: פרטים חדשים על הירי שמזעזע את הוליווד

אתר TMZ מדווח כי אנשי צוות בסרט של אלק בולדווין, שהרג בשוגג את הצלמת הלנה האצ'ינס, השתמשו באותו אקדח לירי אימון. בדיווח אחר פורסם כי אחראית הנשק נתנה בסרט אחר אקדח טעון לילדה בת 11

זמן צפייה: 02:36

הפרטים ממשיכים להתבהר וכך נחשף גודל האסון שאולי היה יכול להימנע: אתר TMZ דיווח הלילה (ראשון) כי נעשה שימוש באקדח שבו השתמש השחקן אלק בולדווין, שירה והרג בשוגג את הצלמת הראשית הלנה האצ'ינס בסרטו "RUST", גם לירי אימון מחוץ לסט הצילומים במהלך הפסקות ואפילו במהלך הצילומים עצמם.

לפי הדיווח, אנשי צוות של הסרט השתמשו בכדורים חיים לאורך כל ימי צילום כדי לבצע מטווחי אימון. אחד מאנשי הצוות על הסט סיפר לאתר הרכילות האמריקני שכששוטרים הגיעו למקום, הם מצאו תחמושת חיה וקליעים באותו אזור שבו נורתה האצ'ינס למוות, דבר שיכול להעיד על כך שזה היה רק עניין של זמן עד שלא ישימו לב אם באקדחים ישנם כדורים חיים או כדורי סרק.

אזכרה לזכר הלנה האצ'ינס צלמת ירי סרט הוליווד אלק בולדווין
האזכרה לזכרה של האצ'ינס | צילום: צילום: רויטרס

אזכרה לזכר הלנה האצ'ינס צלמת ירי סרט הוליווד אלק בולדווין
מתקשים לעכל את הטרגדיה | צילום: צילום: רויטרס

במקביל, אתר "הדיילי ביסט" מדווח כי האחראית על אביזרי הנשק בסרט נתנה בעבר אקדח לילדה בת 11 מבלי לבדוק את האקדח קודם לכן. "היא הייתה לא זהירה עם אקדחים ונופפה בהם כל הזמן", סיפר מקור ל"דיילי ביסט" על האחראית שזוהתה כהאנה גוטיירז-ריד. אותו מקור עבד עם גוטיירז-ריד בסרטו החדש של השחקן ניקולס קייג' שנקרא "הדרך".

האתר האמריקני דיווח גם כי איש הפקה בסרט של בולדווין תיאר את אותה אחראית נשק כ"חסרת ניסיון". לפי אותו איש הפקה, היו עוד שני מקרי ירי שהסתיימו ללא מוות באורח נס על סט הצילומים.

סט צילומים סרט ראסט חלודה אלק בולדווין הלנה האצ'ינס
סט הצילומים של הסרט שבו ירה בולדווין למוות בצלמת | צילום: צילום: רויטרס

אתמול התקיימה האזכרה לזכר של האצ'ינס. בעלה מת'יו ספד לה בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. "מתגעגעים אלייך הלנה", כתב האצ'ינס. "אני מבקש מכולם לכבד את פרטיותנו".

האצ'ינס הודה גם לחבריה ולמנטורים של רעייתו המנוחה לאחר שהקימו קרן מלגה כדי לכבד את זכרה ולקדם את מקצוע הצילום בקרב נשים. "תמיד כיבדתם אותה ושיבחתם אותה על פועלה", כתב הבעל לעמותת AFI שארגנה את קרן המלגה.

הבמאי ג'ואל סוזה, שנפצע בירי, פרסם הצהרה במהלך הלילה וביקש להביע תנחומים בפני משפחת האצ'ינס. "היא הייתה אדיבה, אסרטיבית ומוכשרת בטירוף", כתב סוזה. "ליבי עם המשפחה שעוברת את התקופה הקשה ביותר שניתן לעבור".