יותר מ-27 שנים אחרי שאם ובנה נהרגו - אסיר הואשם ברצח

בשנת 1994 נמצאו סטייסי וג'ייקוב בן ה-3 כשהם ירויים בראשם באמצע כביש בפרברי סיאטל, וכעת אסיר בן 51 מואשם ברצח שלהם בנסיבות מחמירות - הודות לעקבות די.אן.איי הקשורים אליו שנמצאו על מעיל שלבש הילד

סטייסי פלקון-דיואי ובנה ג'ייקוב שנרצחו ב-1994

יותר מ-27 שנים לאחר שאישה ובנה נרצחו בפרברי סיאטל, הרשויות בארצות הברית האשימו אדם במותם, כך פורסם היום (חמישי) ב-CNN. ג'רום פרנק ג'ונס, בן 51, הואשם ברצח בנסיבות מחמירות של סטייסי פלקון-דיואי, בת 23 במותה, ובנה בן ה-3, ג'ייקוב דיואי, בשנת 1994.

גופותיהם של האם ובנה התגלו ב-28 באוקטובר 1994 בעיר רנטון, וושינגטון, מעט דרומית לסיאטל, לאחר שמחלק עיתונים של "סיאטל טיימס" התקשר למשטרה ודיווח שראה את גופת האם. כשהשוטרים הגיעו, הם מצאו את השניים שוכבים באמצע הכביש ליד מכוניתה של האם, כשהם ירויים בראשם. האקדח ששימש לרצח לא נמצא, ועל פי העדויות שנאספו אמרו במשטרה כי היה מאבק בזירה.

ג'ונס כלוא כיום בגין רצח אדם בשנת 1995 בקליפורניה, והוא אינו זכאי לשחרור על תנאי עד 2030. הוא נחשד לראשונה ברצח האם ובנה בשנת 2002, לאחר שראיות די.אן.איי קשרו אותו למקרה, אך התקדמות משמעותית הושגה רק בדצמבר 2021 כאשר עקבות די.אן.איי הקשורים אליו נמצאו על מעיל שלבש הילד בזמן הרצח.