מאיים על שוטר - וחוטף את נשקו: תיעוד מהחיסול במקסיקו

אחד הגברים שעל פי החשד סייע ברצח הכפול במרכז אמריקה, צולם מאיים על שוטר שעמד בנתיב המילוט שלו ומכריח אותו להישכב על הקרקע. החשודה בירי תועדה בורחת מהזירה – עד שנתפסה על ידי השוטרים

זמן צפייה: 00:28

בתיעוד מצלמות האבטחה בזירה בה נורו למוות שני ישראלים במקסיקו סיטי אתמול (רביעי) ניתן לראות את נתיב המילוט של החשודה בחיסול, ושני האנשים שסייעו לה. בתיעוד נראה אחד הגברים מאיים בנשקו על שוטר שהיה בנתיב המילוט, מכריח אותו להישכב על הקרקע וחוטף את נשקו. בתיעוד אחר נראית החשודה בירי, אספרנזה גוטיירז רוג'נו, מנסה להימלט מהמקום בריצה – אך השוטרים הדביקו את עקבותיה, אזקו אותה והעלו אותה לרכב משטרתי.

[brightcove_iframe video_id='news-abroad-South-America-20190725-2242' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד החיסול במקסיקו' kid='1_uqhflxy8' duration='37'']

כאמור, אתמול נורו למוות שני ישראלים, בן סוטחי ואלון אזולאי, בבירה מקסיקו סיטי – כך על פי דיווחי הרשויות במדינה. משרד החוץ אישר כי שני ישראלים נורו למוות, ומסרו כי ממלא מקום קונסול ישראל במקסיקו, אלי לוי, יצא למקום האירוע ופועל מול הרשויות לבירור זהות הנפגעים. הרשויות במקסיקו מעריכות כי ייתכן וסוטחי היה קשור להסגרה של מקורבו ארז אקרישבסקי, שנעצר לפני יומיים במקסיקו לאחר שהיה מבוקש בישראל במשך 18 שנה.

סוטחי, ששוחרר לאחרונה מהכלא הישראלי, נחשב לאחד היריבים הגדולים של ארגון הפשע מוסלי, אחד הארגונים הגדולים בארץ. ביריבות בין שני הארגונים נהרגו בשנה האחרונה עוזי בר ציון ואלעד סרדיניוף בפיצוץ רכבם בשכונת התקווה שבתל אביב. באירוע שנחשד כפעולת תגמול שהתרחש בחניון ברמת גן, נורה למוות שרון דדון מהארגון היריב.

עוד בחדשות 13:

מחסלת בפיאה בלונדינית וגלוק: שני ישראלים נורו למוות במקסיקו

רצח הדי-ג'יי הישראלי במקסיקו: "חמושים נכנסו – ופתחו בירי"

"הצליח ברחבי העולם": הדי-ג'יי הישראלי רונן דהן נרצח במקסיקו

תיעוד המרדף אחרי החשודים בחיסול ממקסיקו
תיעוד המרדף אחרי החשודים בחיסול ממקסיקו | צילום: חדשות 13

על פי דיווחים במדינה, החשודה בירי היא אספרנזה גוטיירז רוג'נו בת ה-33. לטענתה היא הכירה את אחד הישראלים דרך הפייסבוק והשניים החלו קשר רומנטי, אך לאחר שגילתה כי הוא בגד בה החליטה לנקום ורכשה נשק בכ-7,000 פסו, כ-600 שקלים. החשודה הצליחה לגייס שני אנשים שעזרו לה עם תכנון הנקמה, אשר הצליחו להימלט מהמשטרה.

בן סוטחי
בן סוטחי | צילום: באדיבות ידיעות אחרונות ו- ynet
האישה החשודה ברצח במקסיקו
האישה החשודה ברצח במקסיקו | צילום: חדשות 13

אזולאי וסוטחי נורו למוות בזמן שישבו במסעדה במקסיקו סיטי. על פי הדיווחים, אישה בפיאה נוכרית בלונדינית ישבה במרחק כמה שולחנות מהם, ובשלב מסוים התקרבה, ירתה בהם חמש פעמים באקדח – ונמלטה.

במהלך ניסיון המילוט נתקלו החשודה ושניים מעוזריה במשטרה, פתחו לעברם בירי חסר הבחנה, ונמלטו מהמקום. באירוע, שהתרחש ביום רביעי בשעות אחר הצהריים, נפצעו עוד שני בני אדם, אחד מהם במצב קשה.