ההטרדה של מיילי סיירוס: הותקפה באמצע הרחוב - מול המצלמות

הזמרת המפורסמת טיילה בברצלונה עם בן זוגה כשמעריץ משך אותה בכוח ונישק אותה. התקרית הפכה ויראלית, וסיירוס קיבלה הרבה מילות תמיכה - לצד אנשים שטענו שהופעתה הפרובוקטיבית היא שהביאה לכך

זמן צפייה: 02:09

ההטרדה המינית שחוותה הזמרת מיילי סיירוס השבוע ברחוב מול המצלמות עוררה סערה. רבים הביעו תמיכה בסיירוס, בעוד שגולשים אחרים תקפו אותה על האופן שבו היא מתלבשת. בעקבות התקרית, הבהירה הזמרת את המובן מאליו - העיסוק המוזיקלי במיניות והבחירה האישית שלה בלבוש מסוים, אינם מצדיקים הטרדה.

השבוע, כאמור, הזמרת האמריקנית התהלכה עם בן זוגה ברחובות ברצלונה, מוקפת בקהל מעריצים נלהב. אך הסיטואציה הזאת, שהיא לא נדירה בחייה של כוכבת הפופ האהובה, קיבלה לפתע תפנית חדה כשאחד מהאנשים שהיו בקרבתה תפס את סיירוס בכוח והחל לנשק אותה. מאבטחיה מיהרו להרחיק את המטרידן – אולם תיעוד התקרית כיכב במהרה במהדורות החדשות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הסטורי שלנו: מה קורה כשמקצוע הצילום הופך לתחביב של כולנו

"שוחד על חייה של ילדה": גרסת הנאשמים בהריגתה של טוהר דוד

נתניהו החליט: ח"כ אמיר אוחנה ימונה לשר המשפטים

מיילי סיירוס
מיילי סיירוס | צילום: getty

כאמור, כלי תקשורת וגולשים רבים מיהרו להביע תמיכה בסיירוס, אולם היו גם כאלה שבחרו דווקא להאשים אותה בטענה כי הופעתה הפרובוקטיבית ועיסוקה במיניות במוזיקה שלה הם שהביאו עליה את ההטרדה הזאת. סיירוס לא נשארה חייבת, ומיהרה להבהיר בפוסטים ברשתות החברתיות שבחירתה לעשות שימוש בגופה או במיניות שלה ביצירתה ממש אינה מצדיקה הטרדה ותקיפה מינית.

סיירוס אינה האמנית הראשונה שנתקלת בהטרדות מיניות מצד מעריצים ואנשי התעשייה. גם בעידן ה-metoo, רבים עדיין מאמינים שהטרדות מיניות קשורות להתנהגות פרובוקטיבית והדרך לשינוי בהתייחסות - עדיין ארוכה.