מסי נפרד עם דמעות בעיניים: "הבטחתי לילדים שנחזור לכאן"

לאחר הבשורה שטלטלה את הכדורגל העולמי, לאו מסי נפרד מהקבוצה שבה גדל תוך שהדמעות זולגות מעצמן. בצל הדיווחים על חתימה בפ.ס.ז' הצרפתית, אמר מסי: "הייתי רוצה להיפרד בצורה אחרת"

זמן צפייה: 02:37

שחקן הכדורגל ליונל מסי הכריז היום (ראשון) על עזיבתו את קבוצת ברצלונה לאחר 21 שנים בהצהרה מיוחדת מאיצטדיון "קמפ נואו". זאת, לאחר שהמועדון הודיע לאחרונה שייפרד מהשחקן האהוב, הנחשב לאחד הטובים בעולם אי פעם. מסי עלה לדבר כשדמעות בעיניו ואמר: "זה רגע קשה לי אני לא מוכן לזה".

"בימים האחרונים חשבתי מה אוכל להגיד, אבל קשה לי. היינו בטוחים, אני ומשפחתי, שנישאר כאן בבית שלנו בברצלונה אבל היום אני צריך להיפרד מכל זה. הגעתי כשהייתי ילד קטן, בגיל 13, ואחרי 21 שנה אני עוזב עם אשתי ושלושת ילדינו שנולדו כאן. אחרי שנהיה כמה שנים בחוץ, נחזור לפה, כי כך הבטחתי לילדים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כיתה ירוקה, ללא חיסונים בשטח ביה"ס: מתווה החינוך ל-1 בספטמבר

פרשת הסוחט והצא"פ: ייבחן אם להגיש כתב אישום נגד הנסחטים

הורוביץ: "סגר הוא לא גזירת גורל – נעשה הכל כדי להימנע"

לא הפסיק לבכות. מסי במסע''ת של עזיבת ברצלונה
לא הפסיק לבכות. מסי במסע''ת של עזיבת ברצלונה | צילום: צילום: רויטרס

"תמיד כיבדתי את כולם", המשיך השחקן בדבריו. "נתתי הרבה דברים למועדון, עברתי הרבה דברים יפים וגם לא יפים אבל עבזרתי את כל זה ואני עוזב מרוצה. הייתי רוצה להיפרד בצורה אחרת, לא ככה, עם אנשים במגרש. התגעגעתי מאוד לקהל, לצעוק ולחגוג את השערים. רציתי לעזוב קרוב לאנשים - אבל יצא ככה. אני מודה לכולם על האהבה שהענקתם לי כל השנים".

מסי זכה למחיאות כפיים ארוכות בעודו פורץ בבכי מהמעמד המרגש. "קשה לי לזכור כל כך הרבה דברים שקרו במועדון, אבל אולי הרגע הכי חשוב היה כששיחקתי בפעם הראשונה. עדיין קשה לי ולמשפחה שנצטרך לשנות את החיים, אבל הכל יהיה בסדר. שכל אחד יזכור אותי איך שירצה, כול הניצחונות וההפסדים, נזכור שזכינו בתארים, יש הרבה מה לזכור".

ליונל מסי, ברצלונה
מסי בוכה במסיבת העיתונאים | צילום: רויטרס

על השמועות על חתימה בקבוצת פריז סן ז'רמן (פ.ס.ז') אמר כי "עד היום, לא סיכמתי כלום עם אף אחד, פ.ס.ז' יכולה להיות אופציה". והוסיף על ברצלונה כי "המועדון ימשיך, זה יותר חשוב מכל דבר. אבל כולם יתרגלו כמו שקורה עם כל דבר".

סוגיית הישארותו של מסי בקבוצה נדונה כבר תקופה ארוכה. לאחר שכבר היה נראה שהוא בדרך החוצה, הודיע מסי בשנה שעברה כי בכוונתו להישאר במועדון. "לא רציתי ללכת למשפט נגד המועדון שהייתי בו כל חיי", אמר מסי בשנה שעברה. הוא הוסיף כי "כשסיפרתי למשפחה שאני רוצה לעזוב, הייתה דרמה גדולה בבית, כולם התחילו לבכות. במיוחד הילדים שלא רצו להיפרד מהחברים".

מסי במדי ברצלונה, ארכיון
מסי במדי ברצלונה, ארכיון | צילום: רויטרס

מסי נמצא בברצלונה מאז שהיה בן 13. את הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת רשם בשנת 2004 כשהיה בן 17 בלבד. רשימת התארים שלו בקבוצה הספרדית ארוכה: זכיות באליפות המקומית, בגביע ובליגת האלופות. מסי הצליח רק בקיץ האחרון לזכות בתואר ראשון עם נבחרת ארגנטינה, שהניפה את גביע הקופה אמריקה.

כעת מתחיל המרוץ אחר הקבוצה שתזכה בשירותיו של מסי למרות שהוא כבר בן 34. המועמדות האפשריות הן פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי, אך הקבוצה האנגלית כבר מיהרה להודיע כי מסי לא בתוכניות שלה.