החל מאפריל: גן העדן שבאוקיינוס ההודי - בטיסה ישירה מישראל

בקרוב מאוד יושקו טיסות ישירות לאי היפהפה מאוריציוס, שנחשב נגיש מבחינת מחירים, ויש בו אטרקציות כמו סנפליג, רפטינג ושחייה עם דולפינים. "תערבות מדהימה של אנשים, שפות, צבעים וריחות"

זמן צפייה: 07:56

בקרוב מאוד יתקיימו טיסות ישירות מתל אביב לאי היפהפה מאוריציוס שנמצא באוקיינוס ההודי. טלי ייטיב, בעלת חברת "ספיריט", שמפעילה טיסות ישירות לאי, סיפרה: "אנחנו מנגישים את האי לקהל הישראלי באמצעות טיסות ישירות עם טאץ' דאון בסיישל. כלומר, נוחתים על הקרקע לחצי שעה. לא מורידים מזוודות או יורדים בכלל, נשארים במטוס וממשיכים הלאה".

האי האקזוטי, עליו כתב מרק טווין: "אלוהים קודם ברא את מאוריציוס ואז העתיק את האי - ויצר את גן העדן", מציע מגוון רחב של אטרצקציות, בהם דוכני פירות לצד הדרך, סנפליג, רפטינג ושחייה עם דולפינים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

האיש שהחזיר את הצהובים לתלם: המאמן היווני על הצלחת מכבי ת"א

יעדי הקיץ החדשים של הישראלים, והפעם – קורפו

קיצור תולדות השקשוקה: איך הפכה המנה למאכל הלאומי החדש?

האי מאוריציוס
האי מאוריציוס | צילום: Shutterstock

"הוא אי מרתק, גם מבחינת האנשים שחיים בו. הדת המרכזית היא הינדית, אז זה הופך את המקום לעוד יותר מיוחד. נוסף לכך, יש שם תערבות מדהימה של אנשים, שפות, צבעים וריחות", סיפר עזרא ביטרן שביקר באי בשנה שעברה.

מאורציוס גם נחשבת נגישה מבחינת מחירים. כרגע מתוכננות טיסות ישירות בפסח, סוכות וחנוכה. "בינתיים הוספנו מטוס בפסח. תוך שבועיים התמלא המטוס הראשון. יש ביקוש אדיר ליעד", אמרה ייטיב.