רגע לפני שחגגה 100: האישה שזכתה לראות את הנין ה-100

מרגריט קולר כמעט הפכה לנזירה אך זנחה את המטרה. מאז הפכה לאם ל-11 ילדים וסבתא ל-56 נכדים. השבוע היא זכתה להחזיק את הנין ה-100 שלה בעיירה בלו בל בפנסילבניה: "איזה מזל יש לי"

אישה בארה"ב בקרוב בגיל 100 - אוחזת בנין ה-100 שלה
אישה בארה"ב בקרוב בגיל 100 - אוחזת בנין ה-100 שלה | צילום: מתוך "people"

תוך חודשים ספורים, מרגריט קולר מהעיירה הקטנה בלו בל שבפנסילבניה, מציינת שתי נקודות ציון משמעותיות בחייה, כך פורסם השבוע ב-NBC. ראשית, היא חגגה את הולדתו של הנין ה-100 שלה, קולר וויליאם, ושנית – בקרוב תחגוג בעצמה את יום הולדתה ה-100.

"אני רק חושבת על איזה מזל יש לי", אמרה כשהיא מחזיקה את הנין החדש שלה, שנקרא על שמה ועל שם בעלה המנוח, וויליאם. היא סיפרה גם כי וויליאם המנוח עודד אותה בעבר לוותר על תוכניתה להפוך לנזירה. "הגשתי מועמדות עוד כשהייתי בחטיבת הביניים, אבל הוא שיכנע אותי לרדת מזה", אמרה.

מרגריט היא אם ל-11 ילדים ויש לה 56 נכדים, מה שמוביל ל-100 הנינים שלה. במקור, התינוק הקטן היה אמור להיות הנין ה-99 שלה, אבל תינוק אחר הספיק להיוולד לפניו - כשזה נולד יותר משבוע אחרי תאריך הלידה החזוי שלו.

כריסטין בלסטר, נכדתה של מרגריט ואימו של הנין ה-100, אמרה שהיא ובעלה פטריק רצו לכבד את סבה וסבתה בשמו של בנם. "בעלי אהב את השם 'קול', וזה הרגיש מאוד טבעי לקרוא לו 'קולר וויליאם', כשם האמצעי", סיפרה ל-NBC בפילדלפיה.

התינוק קולר מצטרף כעת לדורות רבים מבית סבתא-רבתא מרגריט, אשר אותה תיארה כריסטין כ"גברת מקסימה, מתוקה וחזקה". האם הטרייה גם שיבחה את "המורשת המדהימה" שבנתה סבתה במו ידיה.