מסי הוצג בפריז סן ז׳רמן: "מאושר ורוצה להתחיל להתאמן"

כוכב ברצלונה לשעבר הוצג לראשונה לתקשורת כשחקנה של קבוצת הכדורגל הפריזאית באיצטדיון הפארק דה פראנס. מסי: "המטרה שלי זה להרים שוב את גביע האלופות ואני חושב שהגעתי למקום הנכון"

זמן צפייה: 02:49

ליונל מסי, שחקנה האגדי לשעבר של קבוצת הכדורגל ברצלונה, הוצג היום (רביעי) באופן רשמי כשחקנה של קבוצת פריז סן ז'רמן במסיבת עיתונאים שהתקיימה באיציטדיון הבית של קבוצת הכדורגל הפרזיאית הפארק דה פראנס - זאת פחות מיממה לאחר שיצאה ההודעה הרשמית על צירופו לקבוצה. "היה לי קשה לעזוב את ברצלונה, אבל אני מאושר פה וכבר רוצה להתחיל להתאמן". עוד הוסיף לומר מסי: "המטרה שלי היא להרים שוב את גביע האלופות ואני חושב שהגעתי למקום הנכון".

במקביל, כל חולצותיו של מסי אזלו ממלאי החנות והאתר הרשמי של קבוצת הכדורגל - תוך שעה אחת, כאשר מחירה של חולצה אחת ועליה הכיתוב "מסי" עומד על 158 יורו. לצורך השוואה, מחיר החולצות של יתר כוכבי הנבחרת עומד על 107 יורו. לפי נתוני מועדון הכדרוגל, נמכרו סך הכל כ-150 אלף חולצות של מסי. עוד נמסר מהמועדון כי התקבל אישור חד פעמי למלא את האצטדיון לקראת המשחק הביתי הראשון נגד שטראסבורג שיתקיים ביום שבת הקרוב, וכי מסי ביקש לשחק בו - למרות שלא התאמן מזה חודש.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

שקד: זו מגפה – ובמגפה אנשים מתים

בנט החליט: תו ירוק החל מגיל 3

צעירה נפצעה קשה כשנפלה ממכונית – נבדק החשד שהושלכה ממנה

ליאו מסי תמונה אצטדיון קאמפ נואו ברצלונה
תמונתו של מסי מוסרת באצטדיון הקאמפ נואו | צילום: צילום: רויטרס

"אני נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה שלי בפריז סן ז'רמן", אמר אתמול מסי לאתר האינטרנט של המועדון, והוסיף: "כל דבר במועדון הזה תואם את השאיפות שלי בעולם הכדורגל. אני יודע עד כמה מוכשרים חברי הקבוצה והצוות המאמן כאן".