אירוח מהבית: מגישי תוכניות הלילה מסתגלים לשינוי עקב הקורונה

תוכניות ה"לייט נייט" הפופולריות בארה"ב עוברות גם הן שינויים רבים. ג'ימי פאלון נעזר באשתו לצילום המונולוג ובבתו בת ה-6 לגרפיקה, וסטיבן קולבר פרסם סרטון כשהוא יושב באמבטיה - עם חליפה

מגישי הטלוויזיה סטיבן קולבר וג'ימי פאלון | צילום: רויטרס

מגפת הקורונה: השינויים באורח החיים שכפתה התפשטות המגפה בארצות הברית, הגיעו גם לעולם תוכניות האירוח האמריקניות, ה"לייט נייט".

תוכניות אלה, שלהן מיליוני צופים ברחבי המדינה והעולם, הצטרפו לסרטים, סדרות ותכנים אחרים שבוטלו או נדחו בשל הקורונה. למרות ביטול צילומי התוכניות, מנחי "לייט נייט" ממשיכים לייצר תוכן בידורי ואף לעיתים מלא במידע יעיל - שלו משוועים רבים בעת הזו.

ג'ימי פאלון, מנחה "הטונייט שואו" הגיש את התוכנית ביום שני מביתו, כשאישתו מפיקת הקולנוע ננסי ג'ובונן מצלמת בטלפון הנייד שלה את המונולוג שלו. האורחת המרכזית שהציג פאלון היא הכלבה שלו פראני והבת שלו בת השש שימשה מחלקת הגרפיקה. פאלון ניגן בגיטרה, ביקש מבתו הנוספת להכין לו ציור - היא סירבה ולקחה איתה את הכלבה, ועודד אנשים לתרום לעמותת "פידינג אמריקה" המספקת מזון לנזזקים. עוד ציין המנחה שיקדם בכל ערב עמותה אחרת שפועלת לרווחת תושבי ארצות הברית.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

סלון תרבות: המוזיאונים שמציעים סיורים וירטואליים – למבודדים

תרומה והסבת מפעלים: כך מסייעים עשירי העולם למאבק בקורונה

"אווירה רגועה": הקשישים מהדיור המוגן בי-ם מספרים על הבידוד

[youtube_embed youtube_id='']

סטיבן קולבר, מנחה "הלייט שואו" פרסם סרטון שבו הוא יושב בחדר האמבטיה שלו, כשהוא לובש חליפה. במהלך הווידיאו הוא מביע סולידריות עם כל מי שנמצא בבידוד ביתי ברחבי המדינה, יצר פינה שבה הוא משחק את "ריחוק חברתי" והודה לצוות הכותבים והיוצרים של התוכנית.

[youtube_embed youtube_id='']

בתחילת השבוע, במהדורה מיוחדת של התוכנית "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר", הודיע אוליבר שבבניין שבו מצולמת התוכנית התגלה חולה קורונה. לכן, סיפר המגיש, התוכנית הועברה למיקום חדש וצולמה ללא קהל - בהתאם להנחיות החדשות. במהלך השידור המיוחד העביר המנחה כהרגלו ביקורת על ממשל טראמפ, הסביר לפרטים את המצב הנוכחי ושידר אופטימיות זהירה.

מנחה נוסף שכלוא בביתו, הוא קונאן אובריין. בסרטון שלו, הוא הציג את משחקי הבידוד המומלצים ביותר, והסביר על נהלי ההתנהגות המומלצים כשמשחקים בהם בזמן הבידוד הביתי, בהן הרתחת כל חתיכת פאזל במים רותחים ושירת "יום הולדת שמח" לכל חלק בנפרד.