"נס שאני עוד חיה": הצעירה שנכלאה במשך 19 שנים ע"י אביה החורג

רוזלין מקגינס הייתה בת 12 כשנחטפה ע"י בן זוגה של אמה, ובמשך שני עשורים חוותה התעללות קשה: "יש לי כ-21 צלקות על הראש". הסיוט נגמר כשזוג גמלאים שמע את סיפורה - והציל אותה במבצע מורכב

זמן צפייה: 08:28

רוזלין מקגינס הייתה בת 12 בלבד כשנחטפה על ידי בן זוגה של אמה באוקלהומה. במשך 19 שנים היא נכלאה וחוותה אונס ושיעבוד. הסיוט המתמשך החל למעשה כבר כשהייתה בת עשר, כשאמא נישאה לבן זוגה הנרי פייט. מיד לאחר נישואיהם החל פייט להטריד מינית את בתו החורגת ואף לאנוס אותה. כל זאת, בידיעתה של האם: "אמי ידעה על ההתעללות", אמרה רוזלין.

שנתיים לאחר מכן, בשנת 1997, הגיע פייט לבית הספר של רוזלין כדי לאסוף אותה ומשם חטף אותה. מספר חודשים לאחר מכן הוא הבריח אותה למקסיקו, שם חייתה בתנאים קשים כשהאב הכה אותה והתעלל בה. "יש לי כ-21 צלקות על הראש ממכות. הוא הכה אותי בבקבוקי בירה מזכוכית, בקרשים ובמחבתות ברזל. זה נס שאני עדיין חיה". במשך כמעט 20 שנה שבהן נמשך הסיוט ילדה רוזלין לפייט תשעה ילדים.

עוד בחדשות 13:

ד"ר הומלס: הרופא שהחליט לחיות כקבצן – לטובת קליפ מוזיקלי

ההאקר הרוסי העצור בישראל: "גם אני כלוא בגלל משחקים פוליטיים"

יפן: איתר את בית הזמרת – בעזרת השתקפות הנוף בעיניה בתמונות

רוזלין מקגינס וילדיה לאחר שניצלו
רוזלין מקגינס וילדיה לאחר שניצלו | צילום: חדשות 13

ליסה האמריקנית ואיאן הבריטי, שני הגמלאים ששמעו מפי רוזלין את סודה, היו אלה שהצילו אותה מידיו של פייט. "ידענו מיד שעלינו לעשות משהו כדי לעזור להם, אבל השאלות היו כיצד? מה? למה? ומתי?", סיפר איאן. הזוג המבוגר הצליח לארגן מבצע הצלה שהבריח אותה ואת תשעת ילדיה במשאית פתוחה, באישון לילה, מביתם אל החופש.

הנרי פייט נעצר בינתיים והועמד למשפט. הוא הורשע לאחרונה בחטיפה ובהעברת קטין אל מעבר לגבול למטרות מין - ויבלה את שארית חייו מאחורי סורג ובריח.