דיווח באיראן: מצבו הבריאותי של חמינאי לא יציב

בדיווח של האופוזיציה האיראנית נטען כי מצבו של המנהיג העליון גורר מבוכה בצמרת השלטון וכן כי פספס לאחרונה פגישה חשובה עם נשיא הרפובליקה המוסלמית ובכירים נוספים

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי
המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי | צילום: רויטרס

העיתון הכוויתי "אל קבס" דיווח הלילה (ראשון) מפי מקורות יודעי-דבר בטהרן כי מצבו הבריאותי של המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי, בן ה-82, בלתי יציב. ועוד נטען כי בקרב החוגים הפוליטיים והצבאיים שוררת מבוכה בעקבות המצב. יש לציין כי מדובר בדיווח של האופוזיציה האיראנית וללא אישור ממקורות רשמיים.

כמו כן, המקורות ציינו כי חמינאי נעדר מפגישה חשובה שהייתה אמורה להיערך ביום שישי האחרון בנוכחות נשיא איראן איברהים ראיסי, יו"ר הפרלמנט מוחמד באקר קאליבאף ובנוכחות בכירים נוספים. בנוסף, דווח כי חמינאי סבל במהלך הימים האחרונים מהפרעות בשינה והיה נתון לבדיקות רפואיות רבות. בראש הצוות הרפואי שבדק אותו עמד רופא גרמני ממוצא איראני - הצוות הגיע לטהרן במיוחד בכדי לעקוב אחר מצבו הרפואי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התחזית: אובך, זיהום אוויר וגשם מקומי – חשש לשיטפונות בנחלי הדרום

בתום 4 ימי חיפוש: אותרה גופתו של הצעיר הישראלי שנעדר במקסיקו

הכדורגלן ליאור אסולין רגע לפני שנכנס לכלא: "מכה אחר מכה"

חמינאי מכהן כמנהיג העליון של איראן מאז מותו של רוחאללה חומייני ב-1989. שמועות על מצבו הרפואי של חמינאי מופצות כל כמה חודשים, כאשר לפני כחצי שנה כתב בציוץ בטוויטר "תתפללו עליי" והוביל לגל שמועות נוסף.