אחותה של הישראלית שעצורה בטורקיה: "אנחנו תחת אימה - נצא לשם הלילה"

לאחר ששני ישראלים נעצרו בשל צילום במקום אסור, קרובת משפחתה גילתה בזמן ריאיון בחדשות 13 כי השניים יובאו לדיון בהארכת מעצרם. "זו הפעם הראשונה שאני שומעת על זה – אף אחד לא עדכן אותנו"

זמן צפייה: 08:07

זוג ישראלים נעצרו בטורקיה בעקבות צילום במקום אסור. השניים, מורדי ונטלי אוקנין, תושבי מודיעין בשנות ה-40 לחייהם, צילמו ככל הנראה את ארמונו של נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן. אתי, אחותה של נטלי, סיפרה היום (חמישי) לחדשות 13 כי משרד החוץ טרם אימת שהשניים אכן עצורים, והם גילו על כך משמועות. "אנחנו תחת אימה", היא סיפרה.

על פי כלי התקשורת בטורקיה, מחר ככל הנראה בני הזוג ילכו להארכת מעצר בטורקיה, והאחות עודכנה על כך רק מכתבנו ישי פורת שראיין אותה. "אם זה הכיוון, שעכשיו אני רק שומעת על זה, אנחנו נצא עוד הלילה לטורקיה. נעשה הכל כדי שאחותי וגיסי היקרים יחזרו לישראל".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ההבטחות והטעויות: כך לפיד פוגע במחנה שלו

מסר לאיראן? ישראל יחד עם בחריין והאמירויות בתרגיל בים האדום

"דקר אותה בעודה מדממת על הרצפה": אישום נגד רוצח אמו בבית שמש

"הם אנשים נורמטיביים, הוא נהג אוטובוס שבע שנים והיא הגיעה בעקבותיו להיות נהגת אוטובוס", סיפרה אתי על אחותה וגיסה, "אנחנו מקווים שמישהו יצור איתנו קשר, שמישהו יגיד לנו מה קורה עם אחותי, כרגע גם בטורקיה לא מאשרים שהם באמת עצורים".

"אבד איתה הקשר ביום שלישי בצהריים. אתמול היא הייתה אמורה לעלות על טיסה חזרה ולא שבה", המשיכה אתי, "יש לה פה ילד על הספקטרום, וכל השבוע היא דאגה לדבר איתו. קרוב משפחה שלנו שחי בישראל והוא טורקי יצר קשר עם טורקיה ודרכו הבנו שהם עצורים".

"אנחנו תכננו לנסוע כבר אתמול בלילה, אבל כרגע אמרו לנו שאף אחד לא יכניס אותנו ולא יתנו לנו לתקשר איתם", הוסיפה אתי, "לא ישנו כל הלילה, פתחנו פה חמ"ל, אנחנו פה עם הילד שכל הזמן שואל איפה אמא ומתי אמא חוזרת, הוא ממש זקוק לאמא שלו".