הישראלי שנעצר לאחר שהצטרף לדאע"ש: "מבקש מנתניהו שיחזיר אותי"

סיאף שריף דאוד הצטרף לארגון הטרור ב-2015, וכעת הוא שבוי אצל הכוחות הכורדים בסוריה. בריאיון לטלוויזיה הסעודית פנה לבני משפחתו ולרה"מ, והצהיר: "טעיתי - מצטער שנכנסתי לעולם הזה"

זמן צפייה: 01:02

בשנת 2015 הצטרף סיאף שריף דאוד הישראלי לדאע"ש, וכעת הוא עצור אצל הכוחות הכורדים בסוריה. בריאיון לערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת'", שנערך אתמול (רביעי), פנה דאוד לראש הממשלה נתניהו והפציר בו: "אני אזרח ישראלי - מבקש שתחזיר אותי לארץ".

במהלך הריאיון התייחס דאוד לישראל וטען כי היא מדינה דמוקרטית שאינה מבדילה בין ערבים ויהודים, לעומת דאע"ש שהבדיל בין סורים לעיראקים. כמו כן, העביר בעברית מסר להוריו: "עשיתי טעות גדולה, אני מצטער שנכנסתי לעולם הזה. אני מאוד מאוד מצטער שהכנסתי אתכם לבעיה גדולה. אני יודע, אמא, שאת חושבת עלי כל יום וכועסת וזה קשה לי מאוד. אני תמיד חושב עלייך ומצטער שיצאתי מהארץ מבלי להגיד לכם". עוד הצהיר כי "לא חשבתי שזה יהיה כל כך קשה. זה כאילו אני בחלום".

עוד בחדשות 13:

דיווח: מת בנו של אוסמה בן לאדן, שנחשב למנהיג הבא של אל-קאעדה

טראמפ הטיל סנקציות אישיות על שר החוץ האיראני

אחרי 20 שנה: עיראק שוב על הכוונת של ישראל • פרשנות

סיאף שריף דאוד, דאע''ש
סיאף שריף דאוד, הישראלי שהצטרף לדאע''ש

כאמור, בסוף הריאיון ביקש דאוד מראש הממשלה נתניהו לדאוג להחזרתו לישראל. "אני יודע שאתה ראש ממשלה של מדינה דמוקרטית, ואין לך הבחנה בין ערבים, דרוזים ויהודים", פנה דאוד לראש הממשלה בריאיון. "אני מבקש להחזיר אותי כי הכלא פה קשה מאוד ואני סובל מאוד. אני מבטיח שלא אחזור להיכן שהייתי".