איראן: האקרים פרצו לטלוויזיה הרשמית וקראו למותו של האייתוללה חמינאי

על פי דיווחים של התקשורת האיראנית, האקרים השיגו גישה למספר ערוצים בטלוויזיה הממלכתית – ופרסמו תמונות של אסירים פוליטיים שגלו מאיראן, יחד עם קריאות הוצאה להורג של המנהיג העליון במדינה. "הצדיעו לרג'אווי - מוות לחמינאי"

מתקפת סייבר על הטלוויזיה באיראן: על פי דיווחים של התקשורת האיראנית מאתמול (חמישי), האקרים השיגו גישה למספר ערוצים בטלוויזיה הממלכתית של איראן – ופרסמו תמונות של אסירים פוליטיים ומתנגדים שגלו מאיראן, יחד עם קריאות מוות והוצאה להורג של האייתוללה סייד עלי חוסייני ח'אמנאי, המנהיג העליון של איראן.

לפי הדיווח, פניהם של מסעוד רג׳אווי, המנהיג של מוג'אהדין ח'לק העממי של איראן, יחד עם אשתו מרים - הוצגו לפתע בשעה 15:00 בצוהריים במהלך שידור החדשות הרשמי, כשקול גברי קרא בשירה: "הצדיעו לרג'אווי, מוות לחמינאי".

בהמשך לכך, נשמע גם קולו של רג'אווי עצמו, אומר: "אנחנו עדיין מכבדים את הכרזת המוות לריאקציונרים – אנא עמדו מאחורי זה". זאת, על אף שמסעוד רג'אווי לא נראה בציבור במשך קרוב לשני עשורים, ועל פי ההנחות הינו מת. אשתו, מרים, היא זאת שמנהלת כעת את המוג'האדין ח'לק.

המוג'אהדין ח'לק הינו הפלג העיקרי בתוך ארגון האופוזיציה הגולה של איראן, שמהווה המועצה הלאומית להתנגדות של איראן. הארגון לא לקח אחריות לפריצת הסייבר, אך באופן כללי פועל להפלת המשטר התיאוקרטי של איראן.