חגיגה בממלכה: הירדנים מציינים את התארסות יורש העצר

חוסיין בן עבדאללה, בנו הבכור של מלך ירדן, התארס אמש לבחירת ליבו ממוצא סעודי. טקס האירוסין התקיים בבית אביה של הכלה בריאד בנוכחות מצומצמת. יורש העצר הסעודי בן סלמאן התקשר לברך

זמן צפייה: 02:15

יורש העצר הירדני ובנו הבכור של המלך עבאללה השני, חוסיין בן עבדאללה התארס אמש (רביעי) לבחירת ליבו רג'ווה חאלד בן מוסעד אל-סייף הסעודית. טקס האירוסין התקיים בבית אביה של הכלה בבירת סעודיה ריאד בנוכחות מצומצמת של כמה מבני משפחתה, המלך עבדאללה השני ואישתו ראניה, וגם כמה חברי בית המלוכה הירדני.

"לא חשבתי שאוכל להכיל כל כך הרבה שמחה בלבי! מזל טוב לבן הבכור שלי, הנסיך חוסיין, ולכלתו היפהפייה, רג'ווה", כתבה המלכה ראניה בחשבון הטוויטר שלה. בהמשך, גם יורש העצר הסעודי מחמד בן סלמאן התקשר למלך עבדאללה וליורש העצר חוסיין, בירך אותם על התארסות יורש העצר ואיחל לחוסיין וכלתו לעתיד הצלחה וחיים מאושרים יחד.

מימין: עבדאללה מלך ירדן, יורש העצר חוסיין, הכלה לעתיד רג'ווה והמלכה ראניה
מימין: עבדאללה מלך ירדן, יורש העצר חוסיין, הכלה לעתיד רג'ווה והמלכה ראניה | צילום: מתוך טוויטר: RHCJO@

ארוסתו של יורש העצר חוסיין, רג'ווה אל-סייף נולדה בריאד בשנת 1994, לח'אלד בן מוסעד בן סייף בן עבדולעזיז אל-סייף, ולעזה בנת נאיף עבדולעזיז אחמד אל-סודאירי. היא למדה בתיכון בסעודיה ומשם המשיכה ללימודי ארכיטקטורה באוניברסיטת סירקיוז בניו יורק. מוצאה של משפחת אל-סייף ממנה מגיעה רג'ווה הינו מהשבט הסעודי סובאי - השייח'ים של העיירה אל-עטאר בסודאיר שבאזור נג'ד.

יורש העצר הירדני חוסיין בן עבדאללה התייחס היום לאירוסין שלו בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "השבח לאל (אלחמדואללה). אנו מתפללים שאלוהים יעניק לנו את ברכותיו. אני אסיר תודה למשפחתי הירדנית היקרה על תמיכתה הלבבית ואיחוליה הטובים".