התקשורת הבריטית נגד הארי ומייגן: חופשה יקרה ולא סביבתית

בני המלוכה סומנו שוב כמטרה במדיה המקומית, בשל הדיווחים כי יצאו לנופש עמוס טיסות, במטוס פרטי, תוך זיהום הסביבה. הזמר אלטון ג'ון: "אני מימנתי והנושא הסביבתי לא נשכח, הניחו להם"

זמן צפייה: 04:08

כלי התקשורת הבריטיים סוערים שוב בעניין הזוג המלכותי, הארי ומייגן. הפעם, הזעם הופנה כלפי הזוג בשל הדיווחים בבריטניה, על פיהם השניים טסו במטוס פרטי ארבע פעמים בתוך 11 ימים, במהלך חופשה יוקרתית שכללה עצירות באיביזיה ובניס.

הביקורת כלפי הזוג כוללת טענות בנושא הכספי, והעובדה שהזוג המלכותי בחר לטוס בדרך כה יקרה, השונה מאוד מאופן שבו טס האזרח הבריטי הממוצע. כמו כן, נמתחה ביקורת על הנושא הסביבתי, כשהארי ומייגן נוהגים לדבר רבות על חשיבות השימור הסביבתי ועל תרומתם הרבה לנושא, ולכן הבחירה לטוס במטוס פרטי אכן יכולה לגרום להרמת גבה.

לכתבות נוספות בנושא >>

מיליונים מכספי המסים: נחשפה עלות שיפוץ ביתם של הארי ומייגן

הנסיך הארי ומייגן מרקל הציגו לעולם את ארצ'י - בנם הבכור

הממלכה נגד מייגן: הדוכסית הטרייה ממשיכה לספוג אש בבריטניה

הנסיך הארי ומייגן מרקל
הנסיך הארי ומייגן מרקל | צילום: חדשות 13

הסערה התקשורתית הייתה כה גדולה, עד שאלטון ג'ון, הזמר המקורב לבית המלוכה, נאלץ להתערב ולומר כי הוא מימן את חופשת השניים בעצמו, ובתוך כך קרא לכלי התקשורת הבריטיים להניח להם. ג'ון ניסה להסביר שחוץ מהעובדה שמימן את החופשה, הוא אף וידא שהטיסה תהיה בלתי מזהמת ככל האפשר, וכי הנושא הסביבתי כלל לא נשכח. עם זאת, נראה שהנזק היחצ"ני כבר נעשה.

אלטון ג'ון והנסיך הארי
אלטון ג'ון והנסיך הארי | צילום: חדשות 13

הארי ומייגן כבר זכו לאחרונה לביקורת רבה על אורח חייהם הראוותני, כביכול, בין היתר לאחר שפורסמו העלויות הגבוהות של שיפוץ ביתם, על חשבון משלם המיסים הבריטי. מנגד ראוי להזכיר כי בני משפחת המלוכה מעולם לא חיו חיים סגפניים או צנועים במיוחד, וזו וודאי אינה החופשה הראוותנית הראשונה של בן המשפחה. אולם כשהתקשורת הבריטית סימנה לעצמה כמטרה את מייגן מרקל, האמריקנית, והחצי שחורה במשפחה לבנה, אין זה מפתיע כלל שפרשני בריטניה התייצבו שוב כדי לתקוף את בני הזוג.