לבנון: 4 הרוגים בעימותים בין חמאס לפת"ח בהלווית הפעיל שנהרג בפיצוץ

בזמן טקס ההלוויה של ההרוג בפיצוץ במחסן הנשק, התפתחו חילופי אש בין פעילים של ארגוני הטרור. בתיעוד מזירת האירוע ניתן לראות את הנוכחים בורחים בזמן שנשמעות יריות ברקע

זמן צפייה: 00:15

מקורות מסרו הערב (ראשון) לערוץ אל-חדת' הסעודי כי ישנם ארבעה הרוגים בעימותים החמושים שפרצו בין תומכי חמאס לתומכי פת"ח במחנה הפליטים בורג' אל-שמאלי, סמוך לעיר צור שדרום לבנון. העימותים התפתחו במהלך הלוויתו של פעיל חמאס שנהרג בפיצוץ שאירע במחנה הפליטים בסוף השבוע.

בתוך כך, סוכנות הידיעות הלבנונית המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה, "יו ניוז", דיווחה הערב כי תומכי חמאס ופת"ח הגיעו להסכמה על רגיעה בעקבות חילופי הירי שהתקיימו במהלך הלווייתו של פעיל חמאס במחנה הפליטים בורג' אל-שמאלי וגורמים משני הצדדים קוראים לרגיעה, טוענים שאסור להיגרר למלחמת אחים ומבהירים שיציבות מחנה הפליטים עומדת בראש סדר העדיפויות שלהם.

כזכור, ביום שישי האחרון אירע פיצוץ במחסן נשק במחנה הפליטים שהובילו למותם של מספר אנשים, ביניהם פעיל חמאס , ורבים נוספים נפצעו. על פי סוכנות הידיעות רויטרס, מחסן הנשק שייך לחמאס. ככל הנראה הפיצוץ נגרם משריפה שפרצה במאגר דלק והתפשטה למסגד, שמתחתיו היה המחסן. הצבא הלבנוני הטיל סגר על האזור בעקבות הפיצוץ.