אישום נגד צעיר בארה"ב: "גרר את סבתו, שמע את עצמותיה נשברות - ונעל במקפיא"

רוברט טינצ'ר בן ה-29 מג'ורג'יה הואשם ברצח בנסיבות מחמירות והסתרה של גופה, לאחר שהקפיא את סבתו למוות בעקבות נפילתה בביתם. בני המשפחה סיפרו כי חשבו שהסבתא עברה למדינה אחרת, אך הם החלו לחשוד כשזו לא יצרה איתם קשר במשך כמה חודשים

רוברט קייט טינצ'ר השלישי מג'ורג'יה שהואשם ברצח בנסיבות מחמירות והסתרה של גופת סבתו
רוברט קייט טינצ'ר השלישי מג'ורג'יה שהואשם ברצח בנסיבות מחמירות והסתרה של גופת סבתו במקפיא | צילום: מתוך טוויטר

רוברט קייט טינצ'ר השלישי, צעיר בן 29 מג'ורג'יה, הואשם בשבוע האחרון ברצח בנסיבות מחמירות והסתרה של גופה, כך פורסם היום (ראשון) ב"דיילי מייל". זאת, לאחר שבדצמבר האחרון התגלה כי הוא אחסן את סבתו במקפיא כשזו נפצעה בנפילה בביתם, והביא בכך למותה.

לפי כתב האישום, לאחר נפילתה של הסבתא, דוריס קאמינג בת ה-82, טינצ'ר גרר אותה ברחבי הבית ושמע כיצד עצמותיה נשברות בדרך למקפיא הענק שבו נעל אותה, בעודה נושמת. המשטרה המקומית מצאה את גופתה בחמישי האחרון בבית שאותו חלקה עם נכדה, ביישוב קטן במחוז פלויד שבג'ורג'יה.

לדברי המשטרה, משפחת קאמינג חשבה שהסבתא עברה מחוץ לגבולות המדינה, אבל חשדם התעורר לאחר שלא שמעו ממנה כלל - והם דיווחו למשטרה על היעדרותה. לפי האישום, "הסבתא נפצעה בנפילה, ובמקום לספק לה מענה רפואי - טינצ'ר גרר אותה וגרם לעצמותיה להישבר, עטף אותה בשקיות פלסטיק בעודה זזה - ונעל את דלת המקפיא מאחוריה".

לפי האישום, הנכד הודה בכך שגבה של סבתו נשבר בעקבות גרירתה למקפיא, ונראה כי לא היה ריב מקדים או סכסוך אשר הובילו לאירוע. הנכד המשיך לגור בביתם בזמן שהגופה נמצאת במקפיא במשך חודשים, אבל העביר אותה ליחידת אחסון במרץ האחרון, כשחשש שגופתה תימצא, לדברי המשטרה.

מחוקר המשטרה נמסר כי הנכד לא חייג למוקד החירום מאחר והיה עליו צו מעצר בגין איומי טרור שהשמיע נגד אשתו בשנת 2018. בזמנו, הוא נעצר לאחר שלכאורה השתמש בחשבון פייסבוק של אדם אחר, כדי לדון ב"חוזה" שיכניס את אשתו קורטני "לעומק של שישה מטרים". אשתו יצרה קשר עם המשטרה ודיווחה כי הוא השחית את רכבה וכי פרסם מודעה למציאת אדם שיירצח אותה, דרך הפייסבוק.