סוף לתעלומה? נמצאה גופתה של כוכבת הרשת גבי פטיטו

ה-FBI אישר כי הגופה שנמצאה ביער הלאומי בוויומינג היא של הבלוגרית שנעלמה בעת שטיילה עם ארוסה ברחבי ארה"ב. נמשכים החיפושים אחר בן הזוג שסירב לשתף פעולה עם החקירה וירד למחתרת

גבי פטיטו

ה-FBI הודיע אמש (שלישי) כי תוצאות הנתיחה לגופה שנמצאה ביום בראשון ביער הלאומי ברידג'ר-טטון בוויומינג אישרו כי מדובר בגופתה של גבי פטיטו, הבלוגרית בת ה-22 שנעלמה בעת שטיילה עם ארוסה.

סיבת המוות היא רצח, אמרו ב-FBI, אך שם ממתינים לתוצאות הנתיחה הסופיות כדי לאשר זאת באופן רשמי, וביקשו מהציבור לספק מידע על חלקו של ארוסה של פטיטו, בריאן לונדרי בן ה-23, או על מקום הימצאו. הרשויות מחפשות אחריו כשבוע, מאז שירד למחתרת. לפני שהוריו סיפרו למשטרה כי הוא עזב את הבית הוא סירב לדבר עם החוקרים על היעלמותה של ארוסתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל התנגדות חברי קונגרס דמוקרטים: מענק סיוע לישראל – מתעכב

דריסת השוטרים בנהריה: החשוד המרכזי הודה במעשה בחקירתו

לאחר שלא חוסנה נגד קורונה: בת 31 נפטרה בבית החולים אסף הרופא

חיפושי המשטרה אחר לונדרי המשיכו אתמול בשמורת טבע בפלורידה, לשם דיווחו הוריו כי הוא ציין שהוא נוסע בשבוע שעבר. "חיפוש קרקעי ואווירי בשמורה במהלך סוף השבוע לא הניב תשובות, אך עלינו להמשיך", אמרו במשטרת נורת'-פורט, וציינו כי אתמול החלו לחפש בחלק אחר של השמורה. אתמול גם המשיכו החיפושים בבית משפחתו, ונלקחו משם מספר פריטים.

פטיטו ולונדרי טיילו במהלך הקיץ בטנדר מניו יורק למערב ארצות הברית, ופרסמו באופן קבוע ברשתות החברתיות שלהם, עד שהפעילות שלהם ברשת נעצרה בפתאומיות בסוף אוגוסט. לאונדרי חזר לביתו בפלורידה ב-1 בספטמבר, ועשרה ימים לאחר מכן המשפחה דיווחה שהיא נעדרת.