פלורידה: בולען ענק באמצע הרחוב

צוותי כבאות והצלה הוזעקו אתמול לשכונת מגורים שקטה בפלורידה, כשבולען בגודל של בריכה נפער באמצע רחוב מגורים. הבולען, שבתחילה בלע לתוכו רק חלק קטן מחצר בית והתרחב במהרה

בולען ענק, בגודל של בריכת שחייה, נפער באמצע שכונת מגורים בפלורידה. עד כה בלע הבולען שני בתים וגרם להם להרס רב, והרשויות המקומיות מקוות כי התרחבותו תיפסק בקרוב. "בשלב זה נראה כי החור במצב רדום", אמר בכיר בשירותי הביטחון באזור.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"תשעה בתים נוספים בשכונה פונו", הוסיף הבכיר. החשמל נותק בשכונה, בה כמאה בתים, אך לא דווח על נפגעים עד כה. עומקו של הבולען מוערך בכ-15 מטרים והוא מלא במים. "כשהגענו לזירה הבולען הגיע עד לקצה של אחד הבתים", סיפר השריף המקומי. "בשלב הזה הוא התרחב במהירות כשגושים גדולים של אדמה נשאבו לתוכו זה אחר זה".

דיירי הבית הראשון שנפגע שלא היו במקום בתחילה, שבו בדיוק בזמן לראות את ביתם נשאב כולו על המים. "ברגע שהם הגיעו לפה, הם ראו את ביתם קורס אל תוך הבור", תאר השריף. "כל הרכוש שלהם היה בפנים, אך הם לא היו יכולים להוציא שום דבר החוצה".

דיירי הבית השני עוד הצליחו לחלץ תרופות ומסמכים מביתם, בטרם גם הוא נבלע אל המים. דיירי הבתים שפונו הציחו לחלץ חלק מרכושם בטרם התפנו, וכעת הם מקווים שביתם לא יפגע ושתהיה להם קורת גג לשוב אליה.