טרגדיה בלונדון: ארבעה ילדים נספו בשריפה - אישה נעצרה בחשד להזנחתם

בת 27 נעצרה לאחר מותם של שני זוגות תאומים, שנותרו לבדם בבית כשפרצה שריפה, ש-60 כבאים נדרשו לכבותה. חלק מתושבי העיר השאירו סמוך למקום האירוע פרחים ובובות דובים לזכרם של בני ה-3 וה-4

שני זוגות התאומים שנספו בשריפה בלונדון
שני זוגות התאומים שנספו בשריפה בלונדון | צילום: פייסבוק

צעירה בת 27 נעצרה בחמישי האחרון בחשד להזנחת ילדים, לאחר שנקבע מותם של שני זוגות בנים תאומים כתוצאה משריפה שפרצה בבית בלונדון. ארבעת הילדים, בני שלוש וארבע, מצאו את מותם ברובע סאטון לאחר שנותרו לבדם בביתם.

כבאים שהגיעו למקום ביצעו בילדים החייאה, והובילו אותם לבית החולים - שם נקבע מותם. נסיבות האירוע עדיין נחקרות על ידי צוותי הכיבוי והמשטרה המקומית. דייב סטרינגר, מפקד הרובע של המשטרה, אישר שנמצא קשר בין הילדים שנפטרו. לדבריו: "לא היה אף אדם אחר בתוך הנכס בזמן השריפה". האישה שנעצרה בחמישי האחרון, נותרה לדבריו במעצר.

במהלך האירוע, שמונה כבאיות וכ-60 כבאים נשלחו לכביש קולינגווד שבסאטון, מעט לפני השעה שבע בערב. הכבאים הראשונים הגיעו לזירה כשלוש דקות לאחר שהוזעקו, ודיווחו על "שריפה עזה" שפרצה בכל קומת הקרקע של הדירה. שליטה על השריפה הושגה רק אחרי השעה שמונה וחצי בערב, וחלק מהכבאים נסעו עם הילדים לבית החולים כדי למנוע הפסקה בפעולות ההחייאה שביצעו בהם.

תושבת האזור סיפרה כי ארבעת הבנים הגיעו לעתים קרובות לחנות שלה יחד עם אימם. "כולם תמיד החזיקו ידיים והתנהגו יפה, היו כל-כך מנומסים", אמרה. אדם נוסף שמתגורר באזור, אמר: "זה ממוטט לגמרי. הילדים הללו חלפו על פני פעמים רבות והיו נראים מאושרים לגמרי. הם היו בנים צעירים ומנומסים מאוד. היא הייתה אמא ​​טובה. איך זה קרה?"

חלק מתושבי העיר השאירו סמוך למקום האירוע פרחים ובובות של דובים, לזכרם של בני ה-3 וה-4.