נחשפו מסמכים ממשפט הקשור לאפסטין: "טראמפ לא שכב עם הבנות"

ביהמ"ש האמריקני פרסם 2,000 עמודים מתביעת דיבה שהגישה וירג'יניה ג'ופרה, אחת הבנות שנפגעו ע"י המיליארדר, נגד מי שהואשמה שגייסה נערות עבורו. "אפסטין אמר לי שהוא וטראמפ חברים טובים"

זמן צפייה: 01:38

פרשת ג'פרי אפסטין: בית המשפט בארה"ב פרסם היום (שישי) 2,000 עמודים מתוך תביעת דיבה שהגישה ב-2015 וירג'יניה ג'ופרה נגד ג'יזלין מקסוול, שהואשמה שגייסה נערות ונשים עבור עבריין המין ג'פרי אפסטין. ג'ופרה, שהייתה אחת הנערות לכאורה, תבעה את מקסוול לאחר שזו קראה לה שקרנית. ג'ופרה העידה שלא ראתה את טראמפ שוכב עם הבנות שהיו בסביבת אפסטין.

ג'ופרה טענה שמקסוול גייסה אותה לעבוד כמעסה עבור אפסטין כשהייתה בת 15, ושהיא עבדה במלתחות של מועדון מאר-א-לאגו בפלורידה עבור דונלד טראמפ.

טראמפ ואפסטין | צילום: getty images

מהמסמכים עולה כי ג'ופרה אמרה שטראמפ מעולם לא שכב איתה או עם אף נערה אחרת. עוד אמרה שמעולם לא ראתה את אפסטין וטראמפ יחד. כשנשאלה מה הבסיס להצהרתה שאפסטין וטראמפ חברים טובים, ענתה: "אפסטין אמר לי".

במסמכים שנחשפו ישנה תמונה של קבלה של "אמזון" משנת 2005, עבור הזמנה של אפסטין לספרים על סאדו-מאזו ו"כיצד להשתמש בעבדי מין".

מתמלול של ריאיון ב-2013 עבור ה-FBI, שכלול במסמכים, גופרה תיארה כיצד אפסטין נתן לה מאות דולרים במזומן, לקח אותה לחופשות יוקרתיות ושילם עבור מסעות הקניות שלה, עוד כשהייתה בת 15 בלבד.

ביום שלישי דווח באתר ה"דיילי ביסט" הבריטי כי דיירים הגרים בבניין שבבעלות אחיו של אפסטין, טענו כי ראו את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק מבקר פעמים רבות במבנה. רוב הדירות בבניין שייכות לחברת נדל"ן בבעלות מרק אפסטין, ונקשרו בפרשיות השונות שבהן הורשע אחיו הגדול בסחר בנשים, כאשר השכיר לו את חלק מהדירות למטרות אישיות.

ברק לא הכחיש את הפרסום ומסר בתגובה: "למרות העובדה שלא עשיתי שום דבר לא בסדר, ואין חשד הקלוש ביותר שעשיתי משהו כזה, אני לא הולך להתייחס לטענות האלה בגלל האווירה הפוליטית בישראל. עצם התגובה שלי לדברים אלה יכולה לשמש כספין במשחק הפוליטי". כמו כן הוסיף: "כראש ממשלה לשעבר אני מלווה במאבטחים לכל מקום אליו אני הולך".