ארה"ב הודיעה: מנובמבר תתאפשר כניסה למחוסנים מהאיחוד האירופי

לאחר כשנה וחצי של איסור כניסה לתושבי אירופה ובריטניה, ממשל ביידן הודיע כי בעוד כחודש אזרחי המדינות יוכלו שוב להיכנס לשטחה של ארה"ב בתנאי שחוסנו ואחרי בדיקות שיצאו שליליות

ג'ו ביידן | צילום: רויטרס

הממשל האמריקני הודיע היום (שני) כי מחודש נובמבר תתאפשר כניסה למחוסנים מהאיחוד האירופי ובריטניה. זאת, לאחר 18 חודשים שבהם נאסר על תושבי אירופה להיכנס לשטח ארצות הברית. כעת, הנוסעים יידרשו להציג אישור שחוסנו ובדיקות קורונה שליליות. בתוך כך, דוברת הבית הלבן הודיעה כי הנשיא האמריקני ג'ו ביידן יקבל את המנה השלישית של החיסון נגד קורונה של פייזר בקרוב.

בסוף השבוע החליט פאנל המומחים של מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) שלא להמליץ על מתן חיסון שלישי נגד קורונה של פייזר באופן גורף לבני 16 ומעלה. עם זאת, המומחים כן המליצו לתת את המנה השלישית לבני 65 ומעלה ואוכלוסיות בסיכון. בין המשתתפים בדיון נכחה ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס.

לכל הכתבות בחדשות 13 >>

אירוע ירי בחתונה בטייבה: צעיר נהרג, חמישה פצועים במצב בינוני

פייזר הודיעה על הצלחה: "החיסון לילדים בני 11-5 יעיל ובטוח"

המוזיקאי גרי אקשטיין הלך לעולמו בגיל 73

ההחלטה, שמנוגדת לעמדת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וממונה הקורונה האמריקני אנתוני פאוצ'י, התקבלה לאחר שענקית התרופות פייזר הגישה בקשה להכניס את החיסון השלישי תחת האישור שקיבלו שתי המנות הראשונות, אך הבקשה נדחתה.