בתו של אילון מאסק מוחקת את שמה: "לא רוצה שום קשר אל אבי"

חוויאר אלכסנדר, בתו הטרנסג'נדרית של האיש העשיר בעולם, הגישה מסמכים משפטיים כדי להסיר משמה את שם משפחתו המפורסם של אביה, לצד בקשה לשנות את הזהות המגדרית שלה - מזכר לנקבה. "אני כבר לא חיה איתו או רוצה להיות קשורה אליו בכל דרך או צורה"

אילון מאסק ובתו
אילון מאסק ובתו | צילום: מתוך טוויטר

חוויאר אלכסנדר, בתו הטרנסג'נדרית של אילון מאסק, הודיעה אתמול (שני) כי היא לא רוצה שום קשר אל אביה, והיא הגישה מסמכים משפטיים כדי להסיר משמה את שם משפחתו המפורסם. בנוסף, הגישה בקשה לשנות את מגדרה ממין זכר לנקבה.

המסמכים הוגשו על ידה בלוס אנג'לס, לאחר שמלאו לה 18 שנה באפריל, ולדבריה היא מעוניינת ששמה החדש יהיה ויויאן ג'נה ווילסון. ויויאן הסבירה כי הסיבה לכך היא הזהות המגדרית שלה, ו"העובדה שאני כבר לא חיה איתו או רוצה להיות קשורה לאבי הביולוגי בכל דרך או צורה שהיא".

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

לא אילון ולא ויויאן נשאו בעבר דברים בפומבי על מערכת היחסים ביניהם או על השינוי שלה. בדצמבר 2020 אילון צייץ שהוא תומך בקהילת הטרנסג'נדרים, אבל הוסיף כי "כל הכינויים האלה הם סיוט אסתטי". לויויאן יש אח תאום, גריפין, ושם המשפחה ווילסון מגיע מאימם, הסופרת הקנדית ג'סטין ווילסון, שהייתה נשואה לאילון בין השנים 2000 ל-2008. השימוע של ויויאן בנוגע לשינוי השם נקבע ליום שישי הקרוב.